شهادت

شهادت سرباز وظیفه ناجا در درگیری با اشرار مسلح در استان بوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از شهادت سرباز وظیفه «سید نوید موسوی» بر اثر اصابت گلوله اشرار مسلح در بندر امام حسن این شهرستان خبر داد.

به گزارش جنوب استان، سرهنگ علی یاری بیان کرد: ساعت ۲۱ دیشب در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی اینکه یک دستگاه خودرو وانت پراید به صورت مشکوک در خیابانی در سطح شهرستان پارک شده است، گشت کلانتری بخش امام حسن برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.

وی افزود: به محض حضور عوامل انتظامی در صحنه، فردی با اسلحه کلاش به سمت ماموران تیراندازی کرده و با استفاده از تاریکی شب متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: در این حادثه همکار وظیفه ستوان سوم «سید نوید موسوی» بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل شد و ستوان یکم انتظامی «جلیل دازه» نیز به دلیل جراحت وارده به بیمارستان گناوه منتقل و تحت درمان است.

سرهنگ یاری با بیان اینکه دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، افزود: هویت ضارب که دارای سوابق متعدد کیفری است

عامل شهادت سرباز وظیفه پلیس در دیلم دستگیر شد

سردار حیدر سوسنی: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: باتوجه به اشراف اطلاعاتی یگان‌های پلیس، هویت قاتل شناسایی شد و این در حالی بود که وی به طور مکرر محل اختفای خود را تغییر می‌داد.

وی عنوان کرد: یگان‌های عملیاتی پلیس با اقدامات اطلاعاتی محل دقیق اختفای متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار سوسنی گفت: متهم حین دستگیری مقاومت کرده و اقدام به تیراندازی به سمت ماموران می‌کرد، که با تیراندازی پلیس مجروح و مجبور به تسلیم شد.