معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر

شهادت دومین مامور حادثه تیراندازی در بندر امام حسن شهرستان دیلم

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: سروان جلیل دازه که در حادثه تیراندازی سارق مسلح در بندر امام حسن شهرستان دیلم، مجروح شده بود، صبح امروز به شهادت رسید.

به گزارش جنوب استان، سرهنگ جهانبخش طهماسبی بیان کرد: گشت انتظامی ساعت ۲۱ سه‌شنبه ۹ فروردین در شهر امام حسن شهرستان دیلم برای انجام ماموریت به محل اعزام می‌شوند.
وی گفت: به محض حضور عوامل انتظامی در صحنه، سارق و شرور مسلح با اسلحه کلاش به سمت ماموران تیراندازی می‌کند که در این حادثه همکار وظیفه ستوان سوم سید نوید موسوی بر اثر اصابت گلوله به شهادت می‌رسد و ستوان‌یکم انتظامی جلیل دازه به دلیل جراحت وارد آمده برای درمان به بیمارستان گناوه منتقل می‌شود.

او افزود: ستوان دازه که بسیار اخلاق مدار بود و سال‌ها با جدیت و انگیزه مثال زدنی انجام وظیفه می‌کرد، صبح امروز(جمعه ۱۲ فروردین) به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر با تسلیت و تبریک به خانواده معظم شهید دازه، خانواده بزرگ انتظامی کشور و مردم شهید پرور استان بوشهر گفت: زمان برگزاری مراسم تشییع و تدفین این شهید بزرگوار به‌زودی اعلام خواهد شد.

دیروز پیکر سرباز وظیفه ستوان سوم سید نوید موسوی نخستین شهید حادثه تیراندازی در شهر امام حسن دیلم، در بوشهر تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش استان کهگیلویه و بویراحمد منتقل شد.

پایگاه خبری جنوب استان، شهادت شهیدان دازه و موسوی که در راه تامین امنیت هم نوعان ، عمر پر برکت خود را در طبق اخلاص گذاشته اند، به خانواده های این عزیزان، مردم استان های بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد و خانواده بزرگ نیروی انتظامی تسلیت عرض می کند.

شهید ستوان‌یکم جلیل دازه

7813901_860.jpg (842×872)