رییس اداره ورزش و جوانان کنگان

احمدی، صداقت و شفاف سازی در اداره ورزش باعث پیشرفت کار ما بود

اولین نشست خبری رئیس اداره ورزش کنگان بعد از یکسال با حضور اصحاب رسانه در سالن اداره ورزش برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار کنگان ورزش اولین نشست خبری رئیس اداره ورزش کنگان بعد از یکسال با حضور اصحاب رسانه در سالن اداره ورزش برگزار گردید.

28D39726-6B48-4D7D-B644-971AFD33A45D.jpeg (1080×720)

رییس اداره ورزش و جوانان کنگان در دیدار با اصحاب رسانه گفت: در طول یکسال گذشته بالغ بر ۵ میلیارد ریال از سمت صنعت برای ورزش کنگان جذب و در قسمت های عمرانی ،تعمیراتی و مالی ورزش شهرستان کنگان هزینه شده است.

ایشان این اعتبارات را به جز اعتبارات تخصیصی استانی ،ریاست جمهوری، شورای راهبردی ، نفت و شورای برنانه ریزی شهرستان دانست و گفت : با تلاش های صورت گرفته و همت مسولین شهرستان در صدد جذب اعتبارات بیشتر برای ورزش کنگان هستیم .

مجید احمدی ضمن تاکید به دور بودن ورزش از حاشیه گفت؛آمادگی ارائه تمامی هزینه کردها و شفاف سازی مالی می باشیم.وی دربخش عمرانی و تعمیراتی و مالی به مواردی همچون ؛ تعمیر دکل روشنایی ورزشگاه و کف پوش سالن ورزشی شهرسیراف،ترمیم زمین چمن طبیعی و تکمیل سکوی تماشاگران ورزشگاه شهید فرحی کنگان،تعمیرات زمین چمن مصنوعی بنک سیراف و کنگان،تعمیرات روشنایی و کولر تمامی سالن های ورزشی،تعمیرات اساسی استخر شنای کنگان ،تامین اعتبار جهت احداث دکل روشنایی زمین چمن بنک و تلاش جهت تخصیص اعتبار برای سالن بانوان تعویض کف پوش سالن ورزشی‌ شهر بنک ،کمک مالی به هیات های ورزشی ، پرداخت بالای ۹۵ردرصد بدهی اداره ورزش کنکان اشاره کرد.

وی به تامین تجهیزات ورزشی برای هیات ها به مبلغ ۴ میلیارد ریال اشاره کرد و گفت با امضای تفاهم نامه با پتروشیمی زاگرس تمامی تجهیزات ورزشی تیم های فوتبال شهرستان را تامین خواهیم کرد.

ایشان در خصوص مجموعه ورزشی ساحلی کنگان نیز گفت؛ به کمک شورا و شهرداری کنگان وبا رفع موانع موجود و تغییر نقشه و اختصاص مبلغ ۱۵ میلیارد ریال اعتبار از طرف شورای برنامه ریزی شهرستان و مبلغ ۷/۵ میلیارد اعتبارات نفت ،این مجموعه ورزشی را به زودی استارت خواهیم زد.

مجید احمدی در جواب سوال خبر نگار بنک نیوز در خصوص اجاره خوابگاه ورزشکاران به فاز ۱۲ به مدت محدود گفت؛ طبق کمیسون ماده ۸۸ ،اماکن ورزشی مازاد باید به مزایده برود. حداکثر مبلغ مزایده ۳۰۰ میلیون ریال میشد که پس از واریز به خزانه ،مبلغ ناچیزی به کنگان تعلق می گرفت.اما چون فرد برنده شده در مناقصه اقدامی انجام نداد،با تصمیم ما و هماهنگی با استان این خوابگاه در سه نوبت محدود به صنعت اجاره داده شد که مبلغی چند برابر از مبلغ مزایده نصیب ورزش شهرستان کنگان شد همچنین علاوه بر آن این خوابگاه به کمک فاز ۱۲ تجهیز و تعمیر نیز شد.

ایشان به ضرورت استقلال مالی هیات ها اشاره کرد و گفت : به زودی پروژه احداث مغازه هایی کنار اماکن ورزشی شهر تحت عنوان دفاتر هیات ها استارت خواهیم زد تا هیات ها از این مغازه‌ها جهت امورات خود استفاده کنند.

وی در پایان به اهمیت توجه به امور جوانان اشاره کرد و گفت : به کمک امام جمعه محترم و رایزنی با مدیر عامل منطقه ویژه مبلغی جهت تامین جهیزیه نوعروسان و سفر مشهد مقدس آنان جذب شده است .

843A7F79-8139-4B3A-8AC5-C9E7EB7B5755.jpeg (1080×720)