مدیرکل بنیادمسکن بوشهر:

۹۴ میلیاردتومان اعتبار قیر رایگان به استان بوشهر اختصاص یافت

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: ۹۴ میلیارد تومان اعتبار از محل قیر رایگان برای آسفالت معابر روستاهای این استان اختصاص یافته است.

علیرضا مقدم روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: تامین اعتبار قیر رایگان فرصت خیلی خوبی برای عمران و آبادانی روستاهای کشور است که با عنایت دولت سیزدهم و همراهی و کمک نمایندگان مجلس شورای اسلامی و پیگیری و مساعدت دفتر مرکزی بنیاد مسکن و مجموعه استان برای پایان سال مالی ۱۴۰۰ درنظر گرفته شده است و برای پرداخت آن هیچ مشکلی نداریم.

وی یادآورشد: سهمیه درنظرگرفته شده سال ۹۹ قیر رایگان این استان ۲۸ میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر اظهارداشت: براساس برنامه‌ریزی به عمل آمده از محل قیر رایگان، یک میلیون مترمربع آسفالت در بیش از ۲۵۰ روستای این استان با مشارکت دهیاری ها پیش بینی شده است.

مقدم گفت: با افزایش سهمیه قیر درنظرگرفته شده تلاش خواهیم کرد بیشترین خدمات را به روستاها داشته باشیم.

مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: درصددیم اعتبار اختصاص یافته از محل قیر رایگان را برای اجرای طرح هادی و شبکه معابر تبدیل به نهضت ملی آسفالت کنیم.

وی بیان کرد: برای شهرستان گناوه هیچ محدودیتی در زمینه سهمیه قیر رایگان نداریم و آماده هستیم به هر میزانی که دهیاران مشارکت کنند، تامین کنیم تا روستاها از این کمک بهره مند شوند.

بیش از ۲۰ درصد از جمعیت ۱۰۵ هزارنفری شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در روستاها سکونت دارند.