فرماندار شهرستان کنگان:

ظرفیت آمبولانس‌های صنایع در مواقع ضرورت در کنگان استفاده خواهد شد

فرماندار کنگان گفت: با دستور استاندار بوشهر از ظرفیت آمبولانس‌های صنایع پیرامونی مستقر در این منطقه در مواقع ضرورت استفاده خواهد شد.

احمد غریبی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کنگان با اشاره به برخی مشکلات درمانگاه ها در حوزه آمبولانس جهت انتقال و اعزام بیمار بیان کرد: با دستور نماینده عالی دولت در استان در مواقع مورد نیاز شرکت های مستقر در منطقه آمبولانس های خود را در اختیار حوزه درمان قرار می دهند.

وی در خصوص مرکز بهداشتی پرک نیز گفت: با رایزنی های صورت گرفته موانع برطرف و این پروژه اجرایی خواهد شد.

فرماندار کنگان  با اشاره به مشکلات کشور در حوزه انرژی (آب و برق و گاز) عنوان داشت:  مصرف بهینه و اصلاح الگوی مصرف باید در جامعه نهادینه و این مسئله در تابستان بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

غریبی  با اشاره به ضرورت پاسخگویی مسئولین به مردم گفت: رضایتمندی مردم می تواند چراغ راهی برای ادامه مسیر خدمتگزاری باشد.

وی بیان کرد: دستگاه جراحی چشم (آب مروارید) در بیمارستان کنگان نصب که این یک اقدام مهم در قطب درمان جنوب است.

فرماندار کنگان با اشاره  به وجود  پایانه مسافری دریایی در این شهرستان  یادآورشد: شهرستان کنگان با قابلیت های مختلف در حوزه زیرساختی و گردشگری می تواند میزبان مسافران جام جهانی باشد.
تکریم و تعظیم مقام شامخ امام امت و لزوم برگزاری باشکوه مراسم ارتحال ، تاکید بر برگزاری باشکوه اعیاد دهه کرامت، لزوم افزایش آمادگی برای خطرات احتمالی ناشی از گرما در اسکله، بروز رسانی پروژه ها، توجه مسئله جمعیت و افزایش نسل از دیگر مباحث مطرح شده توسط فرماندار کنگان بود.