فرماندار کنگان

۱۲۳ میلیارد تومان اعتبار به عمران و توسعه کنگان اختصاص یافت

فرماندار کنگان گفت ۱۲۳ میلیارد تومان اعتبار از محل تملک دارایی سرمایه‌ای استانی، ردیف‌های قانون استفاده متوازن از امکانات کشور، سه درصد نفت و گاز و اعتبارات استانی به عمران و توسعه این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش جنوب استان، احمد غریبی روز چهارشنبه در نشست کمیته برنامه‌ ریزی شهرستان کنگان بیان کرد: این میزان اعتبار در ۲۲ فصل و میان ۴۰ دستگاه اجرایی این شهرستان توزیع شد.

فرماندار کنگان افزود: اعتبار اختصاص یافته در اجرای ۱۳۳ پروژه عمرانی کنگان هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان کنگان تعیین‌کننده خط مشی و کانون هدایتگری اهداف توسعه این شهرستان است، گفت: در جلسه‌های این کمیته با در نظر گرفتن اولویت‌ها و میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها و تلاش دستگاه‌های اجرایی برای جذب تخصیص‌ها، نسبت به تقسیم اعتبارات در نظر گرفته شده برنامه‌ریزی می‌شود.

غریبی، اولویت توزیع اعتبارات در سال جاری را تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عنوان کرد و ادامه داد: مدیران در جذب اعتبارات فعال‌تر عمل کنند.

فرماندار کنگان ادامه داد: از مدیران شهرستان انتظار می‌رود که با جدیت اجرای طرح‌ها و جذب اعتبارات و مبادله موافقت نامه ها را پیگیری و برای تخصیص اعتبارات بویژه از منابع ملی با تعامل و ارتباط مستمر با مدیران تلاش کنند.

وی افزود: بخش‌های حمل و نقل، توسعه و خدمات شهر و روستا، آموزش و پرورش ، آب و فاضلاب ، بهداشت و درمان و انرژی و ورزش به ترتیب اولویت‌های نیاز شهرستان کنگان در بودجه مصوب شده هستند.

غریبی با با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی که پروژه جدید دارند باید نسبت به اخذ مجوزات ماده ۲۳ اقدام کنند، اظهار کرد: مدیران دستگاه‌ها باید در راستای تحقق برنامه های این کمیته و جذب اعتبارات ابلاغی تلاش کنند.