بازدید

بازدید نماینده کنگان،دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی از مجتمع فرهنگی و هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی

نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی از مجتمع فرهنگی و هنری، سالن آمفی تئاتر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان بازدید کرد.

به گزارش جنوب استان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، دکتر موسی احمدی به منظور آشنایی و بررسی روند فعالیت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان و همچنین بررسی مشکلات و کمبودهای مجتمع فرهنگی و هنری کنگان از این محل بازدید و در خصوص مسائل فرهنگی و هنری گفتگو کرد.

وی با حضور در بخش های مختلف مجتمع، در جریان کمبودها و مشکلات قرار گرفت و با کارمندان اداره دیدار و صحبت نمود سپس با حضور در دفتر رییس اداره ضمن برگزاری نشستی کوتاه به بررسی مسائل فرهنگی و هنری شهرستان و معضلات این حوزه پرداخت.

حجت الاسلام احمدی در پایان دیدار از مجتمع اظهار داشت: متأسفانه مشکلات زیادند و بی شک وجود این مشکلات موجب کندی و گاه رکود برخی فعالیت ها از جمله فعالیت های فرهنگی و هنری می شوند.

وی اضافه کرد: با پیگیری های مستمر و عنایت دولت انقلابی و مردم، امیدواری زیادی به حل بسیاری از مشکلات موجود دارم.

وی فعالیت های فرهنگی و هنری را از جمله ضروریات شهرهای مهاجرپذیری مثل کنگان دانست که می بایست مورد توجه و اولویت همه ی مسئولان دست اندرکار قرار گیرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان نیز ضمن قدردانی از حضور حجت الاسلام والمسلمین احمدی در جمع کارکنان زحمت کش اداره، این بازدید را موجب دلگرمی و تشویق کارکنان در خدمات و فعالیت های مربوطه دانست .