نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:

اوجی نگاهی ویژه‌ به رفع مشکلات کارکنان صنعت نفت دارد

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: فردی در رأس وزارت نفت قرار گرفته است که افزون بر اشراف کامل به این بخش، دغدغه رفع مشکلات این صنعت و کارکنان آن را دارد.

به گزارش جنوب استان موسی احمدی با اشاره به سفرهای وزیر نفت به مناطق نفت‌خیز و گاز خیز کشور در چند ماه اخیر گفت: نخستین سفر وزیر نفت دولت سیزدهم به منطقه عسلویه بود که همان زمان هم گفتم این سفر، انرژی مضاعفی به کارکنان مناطق عملیاتی صنعت نفت داد.

وی افزود: فردی که در میان مردم است، دغدغه‌اش رفع مشکلات مردم خواهد بود، آقای اوجی از مردم و نفتی است و این صنعت را به‌خوبی می‌شناسد و در میان مردم به‌ویژه کارکنان صنعت نفت حاضر می‌شود و پای صحبت‌های آنان می‌نشیند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: وزیر نفت نگاه ویژه‌ای به مناطق نفت‌خیز دارد. کسی که بدون فوت وقت دستور اجرای رفع مشکلات صنعت نفت و کارگران این صنعت را می‌دهد، بدون شک همان شعار مردمی و انقلابی بودن رئیس دولت سیزدهم را دنبال می‌کند.

احمدی اظهار کرد: هر میزان نیروی انسانی را تقویت کنیم در این کار سرمایه‌گذاری کرده‌ایم، هرچند کارهایی برای معیشت سرمایه انسانی صنعت نفت انجام شده است، اما باید بیش از این باشد.