مدیرکل بهزیستی استان بوشهر

پرداخت ۱۶ میلیارد ریال برای تأمین نیازهای مددجویان بهزیستی استان بوشهر

اسدی‌راد مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از پرداخت ۱۶ میلیارد ریال برای تأمین نیازهای مددجویان این نهاد حمایتی با مشارکت شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس خبر داد.

به گزارش جنوب استان، حسین اسدی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگاران در بوشهر، ساخت مسکن ویژه مددجویان بهزیستی را یکی از مأموریت‌های مهم این نهاد حمایتی دانست و اظهار داشت: در این راستا ۳۳۴ واحد مسکونی ساخت آن آغاز شده که حدود نیمی از آنها امسال تکمیل و به جامعه هدف واگذار می‌شود.

وی از واگذاری ۱۱۲ واحد مسکونی در ۹ ماه امسال به جامعه هدف بهزیستی خبر داد و بیان کرد: در راستای ساخت مسکن به مددجویان بهزیستی تاکنون ۲ هزار و ۵۳۷ واحد تحویل شده و امسال نیز برای ساخت ۸۵ مسکن ویژه خانواده‌های دارای دو معلول به بالا تفاهم‌نامه با بنیاد مستضعفان منعقد شده است.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از واگذاری ۳۴۲ واحد مسکونی به خانواده ۲ معلول به بالا در استان خبر داد و افزود: تلاش می‌شود بر اساس برنامه زمان‌بندی واحدهای مسکونی در حال ساخت تکمیل و تحویل شود.

اسدی‌راد با قدردانی از مشارکت شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس در اجرا طرح‌ها و تحقق مطالبات نیازمندان خاطرنشان کرد: امسال تاکنون ۱۶ میلیارد ریال برای تأمین نیازهای مددجویان این نهاد حمایتی با مشارکت شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس پرداخت شده است.

وی توزیع گوشت گرم به ارزش ۵ میلیارد ریال با مشارکت شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این راستا لوازم‌التحریر دانش‌آموزان با اعتبار ۳ میلیارد ریال تهیه و در اختیار ۳۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت بهزیستی در شهرستان‌های ۴گانه جنوب استان بوشهر قرار گرفت.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر پرداخت هزینه درمان این مددجویان را یکی دیگر از فعالیت‌های شورای راهبری پتروشیمی پارس دانست و عنوان کرد: در سال جاری هزینه درمان مددجویان بهزیستی در ۴ شهرستان دیر، کنگان، جم و عسلویه به مبلغ ۸ میلیارد ریال از سوی این شورا در راستای مسئولیت‌های اجتماعی پرداخت شده است.

اسدی‌راد خواستار راه‌اندازی مراکز جامع خدمات توانبخشی و آسیب‌های اجتماعی در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر شد و تصریح کرد: ساخت ۳۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر نیازمند مشارکت شورای راهبردی پتروشیمی پارس است.

وی تهیه ۵۰۰ دست جهیزیه و بسته‌های حمایتی وسایل کمک توانبخشی را از دیگر نیازهای مددجویان بهزیستی در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر ذکر کرد.