معاون پشتیبانی و امور عمرانی فرماندار جم:

۱۳درصد افزایش تردد مسافر نوروزی از استان فارس به شهرستان جم

راستین، معاون عمرانی فرماندار جم گفت: ستاد اسکان شهرستان جم با در اختیار داشتن 19 مدرسه و 97 کلاس تا روز 11 فروردین 1402، 3297 مسافر و 852 خانوار را اسکان داده است.

معاون پشتیبانی و امور عمرانی فرمانداری جم در اعلام عملکرد ستاد تسهیلات سفر نورز شهرستان جم در سال ۱۴۰۲ با اشاره به افزایش تردد مسافرین در ایام نوروز امسال گفت:در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۱ فروردین ۱۳درصد افزایش تردد مسافران از استان فارس به بوشهر از مسیر جم ثبت شده است.

عبدالرحیم راستین افزود: ستاد اسکان شهرستان جم با در اختیار داشتن ۱۹ مدرسه و ۹۷ کلاس تا روز ۱۱ فروردین ۱۴۰۲، ۳۲۹۷ مسافر و ۸۵۲ خانوار را اسکان داده است ضمن این که برخی از فضا های پارکی شهرستان نیز جهت اسکان مسافران نوروزی محیا شده است.

راستین در ادامه گفت: در نوروز امسال با مشارکت هلال احمر شهرستان طرح های امدادی و فرهنگی نیز اجرا شده است که خوشبختانه میزان حوادثی که توسط هلال احمر به ثبت رسیده است نسبت به سال های گذسته کاهشی بوده؛
وی عنوان کرد در مجموعه یک حادثه کوهستان و ۴ حادثه رانندگی توسط هلال احمر در این مدت به ثبت رسیده است.
معاون عمرانی فرماندار جم در پایان به فعالیت های فرهنگی هلال احمر اشاره کرد و گفت: در این مدت این مجموعه اقدام به راه اندازی نماز خانه، پایگاه های امداد و راهنمایی، ایستگاه های تست فشار خون، توزیع بروشور های امدادی و فرهنگی و… کرده است که در اجرای این طرح ۳۴ نیرو را به کار گرفته است.