برای اولین بار در تاریخ شورای شهرستان کنگان اتفاق افتاد

علی شادمان مرد پرتلاش شهرستان کنگان، به کمک بیمارستان کنگان آمد

طی مراسمی از علی شادمان ، رئیس شورای شهرستان کنگان جهت جذب مساعدت برای بیمارستان امام خمینی شهر کنگان قدر دانی شد.

به گزارش جنوب استان به نقل از روابط عمومی بیمارستان و ثلاث جنوب، در حضور معاون عمرانی فرماندار شهرستان کنگان، مدیر منطقه پارس ۲ کنگان و رئیس بیمارستان امام خمینی(ره)، از رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان برای جذب مساعدت در حوزه تجهیزات و برخی اقلام مورد نیاز بیمارستان کنگان، قدردانی به عمل آمد.

از ۱۵ فرودین ۱۴۰۱ با ورود دکتر سیده انسیه سجادی زاده به بیمارستان کنگان به عنوان رییس، یکی از اصلی ترین برنامه های وی شناسایی ظرفیت های انسانی توانمند منطقه بود.

شناسایی افراد توانمند و دلسوز از یک طرف و جلب نظر آنان برای مشارکت در کمک رسانی به بیمارستان کنگان از سوی دیگر باعث شد که این مسیر با سرعت بالا، ریل گذاری شود .

بدین منظور نشست هایی با رییس شورای اسلامی شهرستان کنگان برگزار شد و مسائل و نیازمندی های بیمارستان با وی در میان گذاشته شد.

علی شادمان رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان یکی از چهره های پر تلاش در میان شوراهای منطقه است که از همان روزهای نخست تصدی این سمت، نشان داد که در عمل نیز عزم راسخ برای کار کردن و کمک به توسعه شهرستان خود دارد .

یکی از اصلی ترین برنامه های شادمان، توجه به حوزه سلامت به ویژه بیمارستان ۱۹۲ تخت خوابی امام خمینی(ره) کنگان بود.

وی با درخواست و پیگیری دکتر سیده انسیه سجادی زاده رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان در طول مدت چند ماه، موفق شد از طریق رایزنی های موثر با شرکت های مختلف منطقه، اقلام و وسایل مورد نیاز را برای این مرکز درمانی جذب کند.

ارزش ریالی کمک های که رئیس شورای شهرستان کنگان تا کنون برای بیمارستان کنگان جذب کرده است بیش از ۵۵۰ میلیون تومان است و این کمک ها همچنان ادامه دارد .

نکته حائز اهمیت این است که این میزان از کمک هایی که به واسطه رایزنی مستقیم شخص رئیس شورای شهرستان کنگان برای بیمارستان انجام می شود در تاریخ شورای اسلامی شهرستان کنگان بی نظیر است و از این منظر، کار شورای شهرستان کنگان و به ویژه رئیس پر تلاش و متعهد آن علی شادمان جای بسی تقدیر، تحسین و تمجید است.

بدین منظور رئیس بیمارستان کنگان به اتفاق معاون عمرانی فرمانداری شهرستان و همچنین مدیر منطقه پارس ۲ کنگان طی آیینی نیکو، از زحمات و پیگیری های ارزشمند و گره گشای شورای شهرستان به ویژه علی شادمان رئیس این شورا، صمیمانه قدردانی کردند. مطمئنا با شناختی که از شادمان و همکارانشان در شورای اسلامی شهرستان داریم، این روند همیاری و جذب مشارکت و مساعدت از شرکت های منطقه برای بیمارستان کنگان ادامه خواهد یافت. در این آیین، مهندس بلوچی نماینده شورای اسلامی شهرستان کنگان در استان بوشهر، رئیس شورای اسلامی شهر بنک و عبدالهی عضو شورای اسلامی شهرستان نیز حضور داشتند.