امام جمعه عسلویه خبر داد:

ورود دادگستری به مشکلات محیط زیست و اسناد مالکیت زمین‌ها در عسلویه

امام جمعه عسلویه از ورود دادگستری به مسئله اسناد مالکیت زمین‌ها، کمبودهای مراکز درمانی، مشکلات محیط زیست و حق آلایندگی و موضوع اشتغال در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد امام جمعه عسلویه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و سالروز تشکیل جهاد سازندگی، اظهار داشت: جهاد کشاورزی در سراسر کشور تلاش می‌کند و خدمات خوبی را ارائه می‌دهد که جا دارد از تلاش‌های فعالان این عرصه تقدیر کنیم.

وی با اشاره به سفر خود به مرکز استان و دیدار با رئیس‌کل دادگستری استان، یادآور شد: رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر در این دیدار گزارشی از اقدامات خود در خصوص مسائل و مشکلات شهرستان ارائه داد و گفت که در سفر خود به شهرستان، مشکلات را از نزدیک بررسی کرده است.

امام جمعه عسلویه، از ورود دادگستری به کمبودهای مراکز درمانی شهرستان، مشکلات محیط زیست و حق آلایندگی، موضوع اشتغال ۵۰ درصدی نیروهای بومی، مشکلات جاده‌ها و محورهای مخاطره آمیز شهرستان، مشکلات حق و حقوق کارگران پارس جنوبی و ملوانان و لنج داران شهرستان خبر داد و یادآور شد: جلساتی در این زمینه با حضور معاون دادستان کشور برگزار شده و موضوع زمین‌ها بررسی شد و تا چند ماه آینده مشکل اسناد مردم حل خواهد شد.

امام جمعه عسلویه خاطرنشان کرد: یکی از چیزهایی که باعث دور شدن انسان از انحرافات می‌شود، انتخاب دوست خوب است، برای انسان لازم است بداند با چه کسی رفیق است، با که رفاقت می‌کند و چه کسی برای همدلی خود انتخاب می‌کند.

وی اضافه کرد: هر کسی باید دقت کند که دوستان خوب انتخاب کند، چرا که دوست تأثیر عجیبی در رفتار و گفتار و اخلاقیات انسان دارد، در قرآن تأکید شده با کسانی که اهل صدق و وفا هستند، معاشرت کنید.