رئیس شورای شهرستان عسلویه

نامه مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس متأسفانه معیشت مردم نشانه گرفته

بوهندی نجفی، رئیس شورای شهرستان عسلویه: جا دارد مسؤلین نفت و صنعت در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری وبهبود وضعیت زندگی مردم عسلویه و نخل تقی تلاش بیشتری نمایند تا شاهد بهبود وضعیت اقتصادی ورفاه بیشتر مردم باشیم.

به گزارش جنوب استان به نقل از نخل تقی نیوز بوهندی نجفی رئیس شورای شهرستان عسلویه درخصوص نامه اخیر مدیرعامل سازمان منطقه ویژه باتوجه به اهمیت موضوع پس از اطلاع بلافاصله به منظور جلوگیری از عملی شدن موضوع از طریق استاندارمحترم ،فرماندار و نماینده درمجلس وهمچنین مدیرعامل منطقه ویژه پیگیری نموده و با بیان اینکه مردم منطقه علیرغم اینکه شغل های صیادی کشاورزی ودامپروری و آرامش خودرا ازدست داده و بخاطر آلودگی هوا و بروز انواع بیماری ها سلامتی آنان نیز آسیب و در معرض خطرقرار گرفته ولی بخاطرعشق وعلاقه به کشور خود همکاری همه جانبه با مسؤلین و مجریان این طرح داشته وخوشبختانه این همکاری ها همیشه مورد تحسین مسؤلین نظام در رأس آن مقام معظم رهبری قرارگرفته و معظم له در جهت رفع مشکلات مردم این شهرستان علی الخصوص شهرهای عسلویه و نخل تقی تأکید داشته و جادارد مسؤلین نفت و صنعت در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری وبهبود وضعیت زندگی مردم تلاش بیشتری نمایند تا شاهد بهبود وضعیت اقتصادی ورفاه بیشتر مردم باشیم.

نجفی افزود : نامه مذکور متأسفانه معیشت مردم نشانه گرفته و مسؤلین استان وشهرستان و نماینده مردم در مجلس و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه همگی متفق القول هستند که نگارش این نامه دارای وجاهت قانونی نیست و هیچ سازمان ونهادی شرکت ها را از اجاره در شهرهای عسلویه نخل تقی و بیدخون و سایر نقاط شهرستان منع نکرده است و مصوبات هیئت دولت و شورای امنیت ملی نه تنها به این مسأله اشاره ایی نداشته بلکه در راستای تأمین حقوق مردم و شهروندی می باشد.

ایشان افزود: خوشبختانه با نظر مساعد استاندار و پیگیری های فرماندار و نماینده مردم در مجلس و همچنین مدیرعامل سازمان منطقه ویژه موضوع بکلی منتفی شده است.


مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس درمورد صدور نامه اخیر مبنی بر تسریع در مهاجرت معکوس کارکنان صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و همچنین شرکت های پیمانکاری زیرمجموعه از شهرهای عسلویه و نخل تقی توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، سخاوت اسدی با اشاره به تکالیف نهادهای بالادستی ابراز داشت: هیچ قصدی برای ایجاد محدودیتِ درآمدی و معیشتیِ مردم وجود ندارد.
وی به هماهنگی های انجام شده اشاره کرد و گفت: با هماهنگی هایی که صورت داده ایم به زودی نامه تکمیلی منتشر می شود تا مشکلی برای درآمد و معیشت مردم به ویژه موجرین به وجود نیاید.