با حضور وزیر کشور

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های شهرستان عسلویه

در آیینی با حضور وزیر کشور و مسوولین استان بوشهر افتتاح و عملیات اجرایی ۸ پروژه دهه فجر شهرستان عسلویه آغاز شد.

احمد وحیدی عصر امروز در عسلویه طرح‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، زیربنایی در عسلویه افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی آن آغاز کرد.

وی در این آیین با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: امسال در دهه فجر، ۸ پروژه عمرانی و اقتصادی با مبلغ ۵۰۰ ملیارتومان سرمایه‌گذاری در عسلویه افتتاح و اجرا می‌شود.

وزیر کشور با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه تمام در بخش‌های مختلف در دستور کار دولت قرار گرفته است، گفت: در این راستا امسال در دهه فجر طرح‌های مهمی در بخش‌های گوناگون افتتاح شده است.

وی تبیین دستاوردهای نظام اسلامی و دولت سیزدهم را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند ماه خاطرنشان کرد: اگر چه دشمن به دنبال کمرنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات اسفند است ولی مردم بار دیگر حماسه‌ای بزرگ خلق می‌کنند.

احمد محمدی‌زاده نیز در این آیین با اشاره به افتتاح پروژه سالن چند منظوره بیدخون در عسلویه تصریح کرد: این طرح با ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار احداث شده است.

استاندار بوشهر از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی یک‌هزار و ۷۳۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در دهه فجر امسال در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: برای ساخت این طرح‌ها بیش از ۱۴۷ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.