امام جمعه عسلویه:

دفترچه روزشمار برنامه‌های دهه امامت و ولایت تهیه شود

امام جمعه عسلویه گفت: غدیر منحصر و محدود به دنیای اسلام نیست، بلکه متعلق به تمام بشریت، جهت اطلاع و حضور مردم شهرستان در مراسمات، دفترچه روزشمار برنامه‌های دهه امامت و ولایت تهیه، تدوین، توزیع و انتشار داده شود.

حجت الاسلام سیدعلی هاشمی نژاد امام جمعه عسلویه روز گذشته در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیر، با تقدیر از ادارات، سازمان‌ها و افرادی که در اجرای برنامه‌های دهه کرامت همکاری و همراهی داشته‌اند، اظهار داشت: امیدواریم برنامه‌های دهه امامت و ولایت نیز با شکوه برگزار شود.

وی در ادامه در باب فضایل و شخصیت حضرت امیر(ع) نکاتی را بیان کرد و گفت: حضرت امیرالمؤمنین(ع) در خانه خدا متولد و در خانه خدا به شهادت رسید.

حجت الاسلام هاشمی نژاد، یادآور شد: غدیر منحصر و محدود به دنیای اسلام نیست، بلکه متعلق به تمام بشریت، انسانیت و دنیا است.

وی به مناسبت‌های پیش رو همانند برگزاری دعای عرفه و برنامه‌های دهه امامت و ولایت اشاره کرد و یادآور شد: نیازمند برنامه ریزی دقیق در طول دهه امامت و ولایت هستیم که مراسماتی در این خصوص در نقاط مختلف شهرستان برگزار شود.

امام جمعه عسلویه اظهار کرد: جهت اطلاع و حضور مردم شهرستان در مراسمات، دفترچه روزشمار برنامه‌های دهه امامت و ولایت تهیه، تدوین، توزیع و انتشار داده شود.