رئیس شورای اسلامی شهر کنگان:

مردم محوری و تحول‌گرایی از خصوصیات بارز تیم مدیریتی جدید شبکه بهداشت و درمان کنگان است

حسین پور، رئیس شورای اسلامی شهر کنگان گفت: مردم محوری، تحول‌گرایی و دغدغه‌مندی از خصوصیات بارز تیم مدیریتی جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان است.

ابوذر حسین پور در نشست با رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان، معاونین و کارشناس آموزش و ارتقای سلامت اظهار داشت: شورای اسلامی و شهرداری با مجموعه سلامت شهرستان در راستای برنامه‌ها و اهداف سلامت تعامل داشته و خواهند داشت.
رئیس شورای اسلامی شهر کنگان ضمن تقدیر از عملکرد مثبت شبکه بهداشت و درمان شهرستان در اجرای برنامه‌های مختلف در حوزه پیشگیری و ارتقای فرهنگ سلامتی در جامعه افزود: مردم محوری، تحول‌گرایی و دغدغه‌مندی را از ویژگی‌های بارز تیم جدید مدیریتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان نیز ضمن گزارش عملکرد ۹ ماهه و دستاوردهای سیستم به تشریح برنامه‌های سال جاری و رویکرد توسعه کمی و کیفی خدمات و پیگیری مشکلات حوزه سلامت شهرستان پرداخت.
این نشست با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر کنگان، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان، معاونین و کارشناس آموزش و ارتقای سلامت که در محل دفتر شورای اسلامی شهر برگزار شد.
در ابتدای جلسه با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر کنگان از دانش آموزان برتر در جشنواره دانش‌آموزی ایران جوان بمان با اهدای جایزه تقدیر به عمل آمد.