آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری

صنایع به مسوولیت‌های اجتماعی خود عمل کنند

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برخی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع گفت: استان بوشهر بعنوان پایتخت انرژی کشور نامگذاری و شناخته می‌شود و روا نیست بعد از این همه ظرفیت بعنوان استان محروم معرفی شود.

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری روز چهارشنبه به مناسبت ۱۴ تیر روزشهرداری‌ و دهیاری‌ها اظهار کرد: تحریم‌های دشمن، تنگناهای کشور و شرایط سخت مالی دولت را همه می‌دانند با این وجود اگر دچار خود تحریمی نشویم و بروکراسی اداری مانع راه نشود با گره‌گشایی مدیران و روان سازی قوانین برای آرامش مردم باید گام‌های موثری برداشته شود.

وی تاکید کرد: خروجی اقدامات و برنامه‌های اجرا شده دستگاه‌های اجرایی باید آرامش و آسایش مردم باشد.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری یادآورشد:مردم این سرزمین همیشه پای انقلاب بوده و از این به بعد هم استوار پشتیبان این نظام که ثمره خون هزاران شهید است می ایستند.

حسینی بوشهری گفت: افتخار می‌کنم امروز به سهم خود شنونده دغدغه‌های افرادی بودم که هر روز با مطالبات، مشکلات و نیازهای مردم مواجه هستند.

وی در پاسخ به اظهار نظر یکی از افراد شرکت کننده در این نشست اظهار کرد: اگر نقد و مطالبه ای وجود داشته باشد همه مسئولان آن را فریاد محبت، مهربانی وعشق به خدمت تلقی می‌کنند.

حسینی بوشهری تاکید کرد: به طور حتم نقد کردن‌ها به معنی نادیده گرفتن خیرات و برکات انقلاب نیست؛ همه کسانی که در این‌جا حضور دارند از بن دندان به این انقلاب اهتمام و باور دارند و به دلیل همین باور است که می‌خواهند مردم مشکل نداشته باشند تا پا به پای انقلاب و رهبر معظم انقلاب این مسیر سخت را که دشمن گاهی برای ما ایجاد می‌کند با سربلندی بپیمایند.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزود: این یک واقعیت انکارناپذیراست که هرچه ما با سوزتر و دردمند تر به مشکلات مردم رسیدگی کنیم هیچ چیزی از اعتبار ما کم نمی‌شود و اگر بر سر ما فریاد هم بکشند این فریاد، فریاد محبت و مهربانی است.

وی ادامه داد: هرچند اینجانب وظیفه اجرایی ندارم اما بارها با صدای رسا به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و استاندار اعلام کرده‌ام مشکلاتی که احساس می‌کنید در سطح استان قابل اجرا نیست را بیان کنند تا با توجه به ملاقات‌هایی که انجام می‌شود مطرح و نسبت به حل آن‌ها اقدام شود.

وی تاکید کرد: مسئولان استان مسائل کلان را به مرکز منتقل کنند و اگر از انجام آن برنمی‌آیند اینجانب مسائل را جمع‌بندی و برای اجرا با رئیس جمهور و وزیران درمیان می‌گذارم.

حسینی بوشهری با تاکید بر خدمت به مردم در بعد اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی بر ضرورت رسیدگی به مشکلات شهرستان‌های استان به صورت یک به یک تاکید کرد.