شهردار سابق کنگان

شهردار جدید عسلویه را بیشتر بشناسید

رحیم جمالی شهردار سابق کنگان، دیر و جم به زودی به عنوان شهردار عسلویه معرفی می شود.

با توجه به اینکه با استعفای شهردار کنگان موافقت شده است و شورای شهر عسلویه بلافاصله ایشان را بعنوان شهردار جدید معرفی نمود.

لازم است از زحمات ارزشمند جمالی در طول نزدیک به ۷ سال تلاش متعهدانه در بندر کنگان، صمیمانه قدردانی نماییم و برای ایشان در ادامه مسیر خدمت و زندگی آرزوی سلامتی و موفقیت نماییم.

رحیم جمالی دانش آموخته شهرسازی دانشگاه تهران است و مقطع لیسانس و فوق لیسانس را در این دانشگاه سپری نمود.

از سال ١٣٨٠ تا ١٣٨۶ کارشناس شهرسازی و ترافیک در دفتر فنی استانداری بوشهر بود.

از سال ١٣٨۶ تا ١٣٩١ به مدت ۵ سال شهردار جم بود و باعث تحولات زیرساختی زیادی در این شهر شد . پارک تپه چگاسه، بازار شهرداری، بلوار ولی عصر ، پارک پردیس و موارد متعدد دیگر ، از پروژه های ماندگار وی در شهر جم است.

پس از آن به معاونت اجرایی شهردار بوشهر رسید . در همین سالها «دکترای برنامه ریزی شهری» را هم اخذ نمود.

سال ۱۳۹۴ به شهر دیر رفت و به مدت دو سال در این شهر ساحلی ، به عنوان شهردار خدمت نمود . طراحی پارک ساحلی، ساماندهی بازار ماهی و توسعه خیابان های اصلی شهر دیر در این دوره صورت گرفت.

از سال ۱۳۹۶ تا این تاریخ و به مدت نزدیک به ۷ سال ، شهردار کنگان بود . کنگان در این سالها تغییرات زیادی را به خود دید و به عنوان شهری زیبا در استان بوشهر مطرح گردید . احداث خیابان‌های جدید ، احداث دهکده گردشگری مرجان کنگان، احداث بیش از بیست پارک محله ای، خارج کردن شهر کنگان از شکل باریکه به شکلی توسعه یافته، توسعه میادین شهری، توجه به زیبا سازی شهری و احداث اِلمان های متعدد، از جمله المان سکان (در انتهای خیابان غدیر)، کنگان را به شهری شاخص در جنوب استان بوشهر تبدیل نمود . شهرستان کنگان میزبان ۶۰ درصد از اراضی و تاسیسات تحت مالکیت سازمان منطقه ویژه اقتصای انرژی پارس می باشد.