شهردار

لایحه بودجه ۱۷۰۰ میلیارد ریالی شهرداری عسلویه به شورای اسلامی ارائه شد

غلامزاده فرد، شهردار بندر عسلویه گفت: لایحه بودجه ۱۷۰۰ میلیارد ریالی سال ۱۴۰۳ این شهرداری به شورا ارائه شد.

” مسعود غلامزاده فرد ” روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به ارائه لایحه بودجه در بخش‌های جاری و عمرانی، بزودی بررسی آن در کمیسیون های شورا آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: در تدوین بودجه تلاش شده تا اولویت‌های شهروندان عسلویه در آن دیده شود و مطالبات قانونی و به حق آنان در مسیر تحقق قرار گیرد.

شهردار عسلویه تصریح کرد: اتمام طرح های عمرانی نیمه‌تمام سال جاری، روکش آسفالت معابر، اصلاح شبکه کانال دفع آب‌های سطحی، توسعه فضای سبز، بهسازی پیاده روها، توجه به مبلمان شهری و روشنایی پارک ها از اولویت‌های عمرانی شهرداری عسلویه برای سال آینده خواهد بود.

غلامزاده فرد ادامه داد: در دی ماه امسال نیز عملیات اجرایی هفت طرح عمرانی در شهرداری عسلویه با ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شده که براساس برنامه باید تا پیش از سال نو به اتمام برسند.

وی اظهار کرد: نصب سایبان در خط ساحلی با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار، پیاده‌راه سازی و پارک ساحلی، پارک و اسکله تفریحی ، سنگفرش معابر شهری از جمله خیابان فرهنگ از طرح‌های عمرانی عملیاتی شده در شهرداری عسلویه است.
رئیس شورای اسلامی شهر عسلویه نیز با قدردانی از مجموعه شهرداری اظهار کرد: بررسی بودجه سال آینده شهرداری در شورا و با حضور اصحاب رسانه انجام خواهد شد.

” شهاب شاهینی” افزود: اولویت شورا و شهرداری عسلویه تکمیل طرح‌های نیمه تمام، زیباسازی شهر، آسفالت ،بهسازی معابر و برنامه های فرهنگی است.