نماینده مردم بوشهر در مجلس:

ساخت پلی‌کلینیک تخصصی درمانی در بوشهر با مشارکت وزارت نفت

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس از ساخت واحد درمانی ساخت کلینیک تخصصی درمانی در بوشهر با مشارکت وزارت نفت خبر داد و گفت: این مهم در راستای مسئولیت‌های مجموعه وزارت نفت به‌زودی اجرایی می‌شود.

عبدالکریم جمیری امشب در نشست با مسئولان وابسته به وزارت نفت در استان بوشهر با اشاره به پیگیری صورت گرفته برای ارتقا سطح درمان استان بوشهر اظهار داشت: خوشبختانه با هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط و تصمیم سازمان بهداشت و درمان وزارت نفت، پلی کلینیک تخصصی درمانی در بوشهر احداث و راه‌اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه مراحل مقدماتی اجرای این پروژه در حال پیگیری است گفت: با نظر مساعد مدیرعامل شرکت پالایش پخش و فرآورده‌های نفتی به‌زودی زمینی برای احداث این مرکز درمانی واگذار می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با نظر مثبت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت امیدواریم در زمان کوتاهی عملیات ساخت این مرکز درمانی آغاز شود تا نیاز کارکنان این صنعت به یک مرکز درمانی مجهز و مستقل در آینده نزدیک برآورده شود.

جمیری با قدردانی از توجه به مسئولیت‌‌های اجتماعی مجموعه وزارت نفت در استان افزود: توسعه زیرساخت‌ها در نقاط مختلف یکی از مطالبات مهم مردم است که باید پیگیری و اجرایی شود.