نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین

عملیاتی شدن پروژه احداث باند دوم محور فیروزآباد – جم به طول ۳۴ کیلومتر

فروردین، نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین در مجلس شورای اسلامی از عملیاتی شدن پروژه احداث باند دوم محور فیروزآباد - عسلویه به طول ۳۴ کیلومتر خبر داد.

محمدمهدی فروردین با اشاره به بازدید مشترک خود با غلامی معاون ساخت و توسعه زیربنایی وزارت راه و شهرسازی، فرماندار و سایر مسئولین اجرایی و انتظامی فیروزآباد از پروژه‌های عمرانی حوزه انتخابیه، عنوان کرد: در این بازدیدها از مراحل حفر و تکمیل ۷ تونل در حال ساخت قطعه ۳ محور فیروزآباد – کوار و ۶ کیلومتر ابتدای شروع باند دوم محور فیروزآباد – جم – عسلویه بازدید به عمل آورده شد.

نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین در مجلس شورای اسلامی افزود: با پیگیری‌های مستمر صورت گرفته و مساعدت وزیر راه و شهرسازی شروع عملیات ساخت باند دوم محور فیروزآباد – عسلویه در حوزه شهرستان به طول ۳۴ کیلومتر پس از برپایی مناقصه در سال گذشته برگزار شد.

وی ادامه داد: نهایتا شرکت زرین دشت به عنوان پیمانکار پروژه که اکنون در مرحله تجهیز کارگاهی بوده، تعیین شد و عملیات تعریض و زیرسازی این محور از سمت پل شهدای دهبرم به سمت روستای موشکان به زودی آغاز خواهد شد.