غلامرضا جمشیدی سرپرست پتروشیمی هنگام شد

مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس طی حکمی سرپرست پتروشیمی هنگام را منصوب کرد.

در حکم علی عسکری خطاب به غلامرضا جمشیدی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، توانمندی و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان “سرپرست شرکت پتروشیمی هنگام” منصوب می گردید.

امید است با همت و تلاش کارکنان آن مجموعه تحت مدیریت جنابعالی، به زودی شاهد به ثمر نشستن این طرح ملی باشیم.

لازم می دانم از زحمات و تلاش های دلسوزانه جناب آقای جوانمردی در دوران مسئولیت قدردانی و برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی نمایم.

دوام توفیقات جنابعالی و همکاران عزیز آن شرکت را در خدمت به ملت شریف ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری از خداوند تعالی خواستارم .


غلامرضا جمشیدی از مدیران جوان و توانمند صنعت پتروشیمی است که پیش از این عملکرد درخشانی در معاونت بازرگانی پتروشیمی شازند،پتروشیمی پردیس که متنوع ترین پتروشیمی ایران است را به نمایش گذاشت.

جمشیدی همچنین دارای سوابق متعددی در حوزه های نفتی در نقاط مختلف کشور،عضویت در هیات مدیره چندین پتروشیمی مختلف بر عهده داشته است.

شرکت پتروشیمی هنگام که از شرکت های عضو زیر مجموعه هلدینگ خلیج فارس است، اجرای واحدهای آمونیاک و اوره را در فاز ۲ منطقه عسلویه بر عهده دارد. این شرکت به منظور مدیریت بر اجرای طرح مذکور طی قراردادی مدیریت پیمان (MC) طرح را در سال ۹۳ به شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی واگذار کرده است. همچنین شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی در دوران انجام مهندسی اصولی طرح خدمات فنی و مهندسی خود را به طرح مذکور ارائه کرده است.