رئیس شورای اسلامی سهمو شمالی

پایگاه آتش نشانی سهموشمالی در آستانه تعطیلی

رئیس شورای اسلامی سهمو شمالی از احتمال تعطیلی پایگاه آتش نشانی سهمو شمالی به دلیل نبود نقدینگی و عدم همکاری روستاهای تحت پوشش و سازمان منطقه ویژه پارس خبر داد.

یوسف صفری در گفتگو با خبرنگار ما گفت: شورای اسلامی سهمو شمالی از ابتدای دوره ششم بدلیل هزینه های سنگین نگهداری و حقوق و دستمزد پرسنل، پیگیری های لازم برای تامین هزینه های مربوطه را انجام داده و به استناد پاسخ استعلام صورت گرفته از دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر؛ روستاهای تحت پوشش پایگاه آتش نشانی روستایی باید هزینه های بهره گیری از خدمات پایگاه آتش نشانی مربوطه مشتمل بر تأمین نیروی آتش نشان، هزینه نگهداری خودرو و تجهیزات و …) را برابر قراردادهای منعقده پرداخت نمایند.

وی در ادامه گفت: اما علیرغم همه پیگیری ها، مکاتبات و جلسات برگزار شده، مسئولین روستاهای همجوار از همکاری در تأمین هزینه های مترتبه خود داری کرده اند.

صفری در بخش دیگری از پیگیری ها به مذاکره با مدیرعامل و مسئولین سازمان منطقه ویژه پارس اشاره کرد و  گفت: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی، قول همکاری از طریق انعقاد تفاهم را داده است اما این امر نیز علیرغم همه پیگیری ها تاکنون محقق نشده است.

رئیس شورای اسلامی سهمو شمالی گفت: در صورت تداوم این وضعیت، تعطیلی این ایستگاه در آینده ای نزدیک متصور می باشد. طبق گفته صفری؛ این موضوع قبلاً بصورت مکتوب به مسئولین بخش و شهرستان اطلاع رسانی شده است.