عضو کمیسیون انرژی مجلس

مسئولیت‌های اجتماعی صنایع پارس جنوبی عادلانه اجرا شود

نماینده جنوب استان بوشهر بر اجرای صحیح و عادلانه مسئولیت‌های اجتماعی و توجه به مناطق پیرامونی صنایع نفت و گاز در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تاکید کرد.

حجت الاسلام موسی احمدی ظهر دوشنبه جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دیدار با وزیر نفت با تشریح شرایط اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی منطقه و نقش مردم در امنیت پایدار بر اجرای صحیح و عادلانه مسئولیت‌های اجتماعی و توجه به مناطق پیرامونی صنایع نفت و گاز در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عسلویه، کنگان، جم و دیّر تأکید شد.

وی افزود: مردم چهار شهرستان عسلویه، کنگان، جم و دیّر نقش مهمی در ایجاد امنیت صنایع و موفقیت وزارت نفت در اجرای پروژه‌های اقتصادی دارند و همواره با نجابت مثال‌زدنی خود و ولایت‌مداری و وطن‌دوستی‌شان مانع هرگونه سوء‌استفاده دشمن برای ایجاد مانع در برابر سیاست‌های اقتصادی کشور شده‌اند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: حق این مردم شریف بسیار بیشتر از آن است که تاکنون در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی انجام شده است و نباید شاهد مشکلات آموزشی، بهداشتی، درمانی، تفریحی و به‌ویژه بیکاری در این مناطق باشیم.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس از اراده وزیر در تحقق کامل مسئولیت‌های اجتماعی و رویکرد جدید وزارت نفت برای مدیریت شورای راهبردی پتروشیمی‌های پارس هم قدردانی کرد و گفت: این رویکرد جدید و متمرکز شدن مسئولیت‌های اجتماعی همان وعده رئیس‌جمهور در سفر به بوشهر و عسلویه است که هم‌اکنون شاهد تحقق آن هستیم و از این بابت از «آیت‌الله رئیسی» و «مهندس اوجی» تشکر می‌کنم.