نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس:

تشکیل قرارگاه ساخت بیمارستان در جنوب استان بوشهر

نماینده شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس با اشاره به تشکیل قرارگاه ساخت بیمارستان پیشرفته و جدید در جنوب استان گفت: این مهم مورد موافقت وزیر بهداشت قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام موسی احمدی صبح امروز در بررسی طرح‌های زیرساختی در شهرستان‌های ۴گانه جنوبی استان بوشهر با اشاره به اینکه تحقق مطالبات مردم باید در دستور کار صنایع مستقر در این شهرستان‌ها قرار گرفته شود، اظهار داشت: در این راستا یکی از درخواست‌های مهم مردم شهرستان جم آبرسانی است که طرح آب‌شیرین‌کن سیراف به جم با ظرفیت ۲۸ هزار مترمکعب در دولت سیزدهم و توجه ویژه آیت‌الله رئیسی تسریع یافت.

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افتتاح بخشی از  طرح آبرسانی سیراف – جم گفت: امید می‌‌رود این طرح در سال جاری تکمیل و همه مراحل آن وارد مدار بهره‌برداری شود.

نایب رئیس اول کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: یکی از اولویت‌های مهم در جنوب استان بوشهر تأمین آب پایدار است و در این حوزه اقدامات مهمی در توسعه طرح‌های آبرسانی از جمله ساخت و راه‌اندازی آب‌شیرین‌کن در شهرستان‌های جنوبی انجام شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تشکیل قرارگاه در وزارت نیرو برای به ثمر رساندن آبرسانی سیراف به جم و افتتاح آن نقش مهمی در تسریع این طرح مهم و اساسی برای شیرین کردن کام مردم داشت.

وی توجه به اشتغال جوانان در صنایع وابسته به وزارت نفت را یکی دیگر از برنامه‌ها دانست و بیان کرد: در این بخش تحول مهم و چشمگیری با تلاش همه جانبه انجام شده است.

احمدی توسعه مراکز درمانی و بهداشتی در شهرستان‌های ۴گانه جنوبی استان بوشهر را مورد تأکید قرار داد و گفت: با موافقت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرارگاه ساخت و راه‌اندازی بیمارستان پیشرفته و جدید در جنوب استان تشکیل می‌شود تا همانند قرارگاه آبرسانی مشکل حوزه درمان در شهرستان‌ها برطرف شود.