بر اساس شنیده ها:

محمد روشن، داوطلب انتخابات مجلس خواهد شد؟

شنیده های دریافتی «مخاطبین جنوب استان» از یکی دیگر از حوزه های انتخابیه استان حکایت از حضور چهره های ثابت انتخاباتی "محمد روشن" بخشدار سابق سیراف در میان نامزدها ، در رقابت های اسفند 1402 دارد.

با توجه به نزدیک شدن پیش ثبت نام برای کاندیداتوری و بر اساس شنیده ها محمد روشن بخشدار پیشین سیراف که هم اکنون کارشناس ارشد مدیریت مالی شرکت پالایش گاز فجر جم است، قصد ورود به انتخابات جنوب استان بوشهر برای مجلس دارد.

سیگنال اصولگرایان به محمد روشن برای کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۲،روشن در انتخابات مجلس یازدهم به نفع شیخ موسی احمدی کنار رفته بود.

پیش بینی می شود طبق روال انتخابات مجلس هر دوره، نامزدهای انتخابات مجلس نیز از ماه های پیش رو به صورت چراغ خاموش و غیر رسمی فعالیت های خود را آغاز کنند.

با توجه به تلاش گسترده دشمن جهت نا امید کردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی، انتخابات پیش رو از اهمیت بالایی برخوردار است.

از گوشه و کنار حوزه جنوب استان بوشهر زمزمه هایی مبنی بر اعلام امادگی برخی از نخبگان و فرهیختان این منطقه، جهت حضور در انتخابات پیش رو به گوش می رسد.

شنیده ها حاکی از ان است، محمد روشن، قصد حضور در انتخابات پیش رو را دارد. در گفتگوی کوتاه تلفنی خبرنگار ما با یکی از نزدیکان محمد روشن، وی این موضوع را تایید نمود.