مدیرعامل پازارگاد

همدلی صنعت و مردم، زمینه ساز رشد تولید و پیشرفت همه جانبه کشور

محمد شیخان مجاور، مدیرعامل شرکت پازارگاد در سفر به مرکز استان بوشهر با استاندار، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی‌ و رئیس کل دادگستری استان بوشهر دیدار و گفت و گو کرد.

 

به گزارش بوشهری ها ، دکتر محمد شیخان در دیدار با دکتر‌محمدی زاده،  استاندار بوشهر، دکتر مهرانگیز،  ‌رئیس کل دادگستری استان بوشهر و دکتر جمیری نماینده مردم بوشهر،گناوه و دیلم در‌مجلس شورای اسلامی، ضمن تشریح فعالیت های شرکت پازارگاد به عنوان پشتیبان صنعت پتروشیمی،   از اجرای برنامه های جدید گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت پازارگاد  در حوزه مسئولیت اجتماعی با همراهی مسئولان استان بوشهر خبر داد.

استاندار بوشهر  نیز در این نشست ضمن قدردانی از تلاش های صنعتگران در منطقه پارس جنوبی، اجرای مصوبات دولت  را که در تعهد صنعت است،  از مهم‌ترین مطالبات استان بوشهر برشمرد.

همچنین رییس کل  دادگستری استان بوشهر  در این نشست با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در پارس جنوبی در حوزه توسعه صنعتی ، رفع دغدغه های مردم،  مشارکت در اجرای طرح های عمرانی و تأمین حقوق عامه  را  از مطالبات اصلی مردم و مسئولان استان بوشهر از صنایع پتروشیمی برشمرد.

دکتر مهرانگیز با اشاره به حضور دکتر علی عسگری در رأس مدیریت گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: تجارب اقتصادی و صنعتی دکتر علی عسگری  پیش از این در مناصب مختلف بارها به اثبات رسیده  و در این حوزه  نیز  منشأ  تحول بوده و برکات فراوانی  برای ملت خواهد داشت.

وی با قدردانی از  رویکرد تحولی دکتر شیخان افزود: مدیرعامل جدید پازارگاد شخصیتی انقلابی و دارای نگاه راهبردی است که با درایت و هوشمندی وی در  تلفیق رویکردهای  صنعت  با  سیاست های اقتصای و اجتماعی کشور می توان  به کسب دستاوردهای درخشان امید داشت.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در‌ مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست، رفع دغدغه های مردم استان بوشهر  در حوزه های فرهنگی ، آموزشی ، بهداشتی، ورزشی و اشتغال را  مطالبات مردم از صنعت عنوان  و از  تلاش های

گروه صنایع خلیج فارس و شرکت پازارگاد در پاسخگویی به این مطالبات قدردانی کرد.