طی حکمی

مدیر جدید شهرک پردیس جم منصوب شد

با حكم محمد شيخان مدير عامل شركت عمليات غير صنعتي پازار گاد محمد حسین ارکان به عنوان مدیریت جدید شهرک پردیس جم منصوب شد.

به گزارش جنوب استان، با حکم شیخان مدیرعامل شرکت پازارگاد، محمد حسین ارکان به عنوان مدیر جدید شهرک پردیس جم منصوب و معرفی شد.
مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد در آیین تکریم و معارفه مدیر شهرک پردیس جم با اشاره به اهمیت این شهرک و لزوم توجه جدی به ساکنین که همگی خانواده کارکنان صنعت پتروشیمی منطقه پارس می باشند ، تصریح کرد:پشتیانی و حمایت شرکت پازارگاد از تولید و فعالیت های صنعتی در این منطقه در تمامی عرصه ها باید به گونه ای باشد که فضا را برای رشد و توسعه هموار سازد و سایر دغدغه های غیرصنعتی صنایع، کارکنان، کارگران و فعالان در منطقه پارس را برطرف نماید.
مجاور شیخان افزود : ارتقای فعالیت های آموزشی، فرهنگی، هنری ، بهداشتی و درمانی و توسعه زیرساخت های شهرک از مهم‌ترین ماموریت های ما در شهرک پردیس جم خواهد بود که باید توسط مدیر شهرک بصورت جدی پیگیری و دنبال شود.
ارکان پیش از این به عنوان مسئول امور فرهنگی شهرک فعالیت داشته و در زمان سرپرستی حسن پور به عنوان قائم مقام فعالیت های خوبی داشته است.