بی مهری به استان بوشهر ادامه خواهد داشت؟

تاکید مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی بر تکمیل درمانگاه شهرستان شمالی استان بوشهر

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در بررسی مشکلات درمانی شهرستان شمالی استان بوشهر بر ساخت و تکمیل درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان دیلم تا ۱۰ ماه آینده خبر داد.

میرهاشم موسوی ظهر امروز که به دعوت نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم به استان بوشهر سفر کرده است، اظهار داشت: یکی از سیاست‌های تأمین اجتماعی را تحقق مطالبات مردم در توسعه زیرساخت‌های درمانی است.

وی تکمیل طرح‌های درمانی تأمین اجتماعی دیلم را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌های درمان در شهرستان دیلم ضروری است و سازمان متعهد می‌شود تا با استقرار opg، رفع مشکل آزمایشگاه و مشوق‌هایی برای حضور پزشکان متخصص بخشی از این کمبودها جبران شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور با اشاره به راه‌اندازی درمانگاه تأمین اجتماعی دیلم بیان کرد: به‌زودی پیمانکار جدید درمانگاه تأمین اجتماعی دیلم تعیین می‌شود و حداکثر تا ۱۰ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

عبدالکریم جمیری، نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم ضمن انتقاد از عملکرد سازمان تأمین اجتماعی کشور در ارائه خدمات به استان بوشهر گفت: با وجود درآمد زیادی که سازمان تأمین اجتماعی به‌واسطه تعداد زیاد بیمه‌شدگان، زیرساخت‌ها به تناسب گسترش پیدا نکرده و مردم استان بوشهر از خدمات کامل بیمه درمانی بهره‌مند نمی‌شوند.


جنوب استان: سهم صفر استان بوشهر از درآمد ۱۵۰۰ میلیارد تومانی تامین اجتماعی

پیش از این رئیس کل دادگستری استان بوشهر تیر ۱۴۰۲ گفته بود: براساس گزارش‌های رسیده تامین اجتماعی استان بوشهر بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پرداخت حق بیمه دارد اما در قبال این مبلغ هیچ اقدامی در زمینه پایبندی به مسئولیت اجتماعی انجام نداده است.

این در حالی است بیشترین جمعیت کارگری استان معادل ۷۵ هزار نفر در شهرستان عسلویه مشغول به کار هستند اما این شهرستان از داشتن یک بیمارستان محروم است.