با حضور فرماندار

آغاز اجرای دو طرح راهداری در بخش چاه مبارک

عملیات اجرایی دو طرح راهداری با اعتبار بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال در شهرستان عسلویه آغاز شد.

به گزارش جنوب استان به نقل از روابط عمومی بخشداری چاه مبارک؛ در این آئین که بعد از ظهر یکشنبه با حضور فرماندار شهرستان عسلویه، معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر و شماری از اقشار مختلف مردم برگزار شد، قطعه اول تعریض و بهسازی محور روستایی هاله به چاه مبارک با اعتبار ۹۱ میلیارد ریال آغاز شد.

پروژه اول؛ احداث میدان نایبند این پروژه با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در مسیر تلاقی روستاهای هاله، بساتین، منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه و جاده چریف احداث خواهد شد. که قطعا تکمیل این پروژه در زیبا سازی ورودی های هاله و بساتین بعنوان دو روستای هدف گردشگری و به ویژه در کاهش ترافیک و تصادفات موثر خواهد بود.

پروژه تعریض و بهسازی جاده هاله به چاه مبارک(قطعه اول) کل مسافت مسیر روستاهای ساحلی به مرکز بخش چاهمبارک ۲۲ کیلومتر می باشد.‌ باتوجه به فازبندی انجام شده عملیات اجرایی تعریض جاده هاله به سمت چاه مبارک در‌‌فاز اول با اعتباری بالغ بر ۹۱ میلیارد ریال آغاز گردید. که با پایان‌ این پروژه در فاز اول، بلافاصله قطعه دوم‌ آن نیز اجرایی می شود. قطعا تکمیل این پروژه در کاهش تصادفات و نیز ارتقاء و بهبود وضعیت مسیر جاده ای روستاهای ساحلی تاثیر گذار خواهد بود.