رئیس پلیس راه استان بوشهر:

تصادف در محور جم – فیروزآباد ۳ کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: تصادف یک دستگاه خودروی تندر ۹۰ با یک دستگاه خودروی کوئیک در جاده جم - فیروز آباد سه کشته و ۲ نفر مجروح بر جای گذاشت.

سرهنگ صادق مزارعی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در کیلومتر ۱۵ محور جم- فیروز آباد یک دستگاه سواری کوئیک و یک دستگاه سواری رنو تندر ال ۹۰ به صورت جلو به جلو باهم برخورد و متأسفانه در این تصادف راننده و سرنشین سواری رنو و راننده سواری کوئیک پس از انتقال به بیمارستان فوت کردند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر افزود: با تلاش مأموران پلیس راه و نیروهای امدادی ۲ سرنشین دیگر سواری رنو که همگی اعضای یک خانواده بودند مجروح و به بیمارستان انتقال که تحت درمان قرار گرفتند.

سرهنگ مزارعی با بیان اینکه کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را تجاوز به چپ سواری کوئیک اعلام کرده‌اند، تصریح کرد: لازم است رانندگان در جاده‌های ۲ طرفه با صبر و حوصله بیشتر رانندگی کرده و با توجه به علائم راهنمایی و رانندگی از سبقت‌های نا ایمن پرهیز و در محل‌های مجاز و در صورت وجود فاصله ایمن با خودروی رو به رو، برای سبقت اقدام کنند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر در پایان ضمن ابراز تأسف و همدردی با خانواده متوفیان، گفت: می‌طلبد دستگاه‌های حاکمیتی مسئول در خصوص تکمیل باند دوم محور جم _ فیروزآباد با دلسوزی بیشتر پیگیری تا شاهد تکرار حوادث مشابه نباشیم.