با حضور مدیرعامل کاویان:

برگزاری دوره هوش مصنوعی برای مدیران ارشد شرکت پتروشیمی کاویان

دوره هوش مصنوعی برای مدیران ارشد صنعت پتروشیمی در پتروشیمی کاویان توسط شرکت توسعه فناوری و اطلاعات و هوش مصنوعی شهراد کیش برگزار شد.

دوره آموزش عالی آشنایی با فناوری هوش مصنوعی و تحول دیحیتال در مدیریت کلان صنایع نفت، گاز و پتروشیمی با هدف ارتقا این دانش و همگام شدن فعالان این صنعت کشورمان با روند تحولات دنیا و ورود فناوری‌های جدید با همت شرکت توسعه فناوری و اطلاعات و هوش مصنوعی شهراد کیش در سالن کنفرانس پتروشیمی کاویان برگزار شد.

دکترمژگان سیدنقوی مدیر آموزش و پژوهش گروه شرکت های شهراد کیش در حاشیه این دوره گفت:مزیت رقابتی کشورهای دارای صنایع نفت، گاز و پتروشیمی با تکنولوژی‌های نوظهور که مهمترین آن‌ها در عصر حاضر “هوش مصنوعی و تحول دیجیتال” است باعث شده است تا این دوره آموزشی و سرفصل های مرتبط با آن تدوین شده و در این دوره تخصصز یک روزه برای شرکت‌کنندگان تبیین گردد.

مدرس دوره یاد شده، دکتر مرتضی شیخ زاده نیز همچنین آشنا سازی مدیران ارشد فعال مجموعه صنایع نفت، گاز، پتروشیمی کشورمان در زمینه قابلیت‌هایی که از مسیر این فناوری ایجاد می‌شود را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد آشنایی با اکوسیستم هوش مصنوعی در جهان و مقایسه و تحلیل آن با وضعیت موجود امری ضروری است که مدیران ارشد این صنعت به فراگیری آن‌ نیاز مبرم دارند.

رمضان اولادی مدیرعامل شرکت پتروشیمی کاویان ضمن حضور در این دوره به همراه مدیران ارشد مجموعه گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری تحول دیجیتال و هوش مصنوعی امروز به عنوان یک اصل در کشور و در تمام بخش‌های تولیدی و خدماتی در راس امور است و ما باید برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

شایان ذکر است؛ در شرایط کنونی هوش مصنوعی به عنوان یک تکنولوژی نوظهور به محلی برای رقابت کشورها بدل شده است به همین دلیل شرکت شهراد کیش با اتکا بر ۲۰۰ نیروی متخصص در ۷ شرکت زیرمجموعه خود در راستای ارتقای توان صنایع کشور در این مسیر گام برداشته است.

دوره آموزش عالی آشنایی با فناوری هوش مصنوعی و تحول دیحیتال در مدیریت کلان صنایع نفت، گاز و پتروشیمی با حضور دکتر رمضان اولادی مدیرعامل شرکت پتروشیمی کاویان و ۲۰ تن از مدیران ارشد این‌ مجموعه در محل شرکت پتروشیمی کاویان روز گذشته در عسلویه برگزار شد.