جشنواره

تندیس بلورین جایزه تعالی صنعت پتروشیمی در دستان پتروشیمی کاویان

شرکت پتروشیمی کاویان در دهمین جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی موفق به دریافت تندیس بلورین شد.

به گزارش جنوب استان، دهمین دوره جایزه تعالی سازمانی صنعت پتروشیمی روز دوشنبه ۱۴ اسفندماه، با حضوردکتر مرتضوی وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر علی عسکری مدیرعامل محترم صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مهندس شاه‌میرزایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مدیرعامل شرکت پتروشیمی کاویان،مدیر منابع انسانی در سالن همایش های صدا و سیما برگزار و از برندهای متعالی تجلیل شد.
در این مراسم و بر اساس ارزیابی های انجام شده توسط تیم ارزیابی تعالی سازمانی سازمان مدیریت صنعتی، شرکت پتروشیمی کاویان به عنوان شرکت برتر معرفی و تندیس بلورین این جشنواره ملی به دکتر اولادی مدیرعامل این شرکت بزرگ اتیلن ساز اهدا شد.
گفتنی است جایزه ملی تعالی سازمانی هر ساله مبتنی بر ارزیابی رویکردها و نظام مدیریتی سازمان ها و شرکت ها و نتایج موفقیت‌های آنها و بر اساس الگوی تعالی سازمانی EFQM مدل ۲۰۲۰ انجام می گیرد و یکی از معتبرترین جوایز ملی ایران در حوزه ی صنعت پتروشیمی به شمار می آید.


در همین رستا دکتر اولادی، مدیرعامل پتروشیمی کاویان طی پیامی، دریافت تندیس بلورین تبریک گفت:
پیام به شرح زیر می باشد:

ز کوشش به هرچیز خواهی رسید
به هرچیز خواهی کماهی رسید
اکنون که به مهر پروردگار درخت تناور شرکت پتروشیمی کاویان با تلاش‌های بی‌دریغ و مدبرانه شما عزیزان در عرصه ارتقاء فرهنگ تعالی سازمان به ثمر نشست و با تندیس بلورین در دهمین دوره جشنواره تعالی صنعت پتروشیمی مزین و مفتخر گردید و میوه‌های شیرین این همت بلند، افزایش بهره وری و در نهایت پایداری تولید خواهد بود.
اینجانب بر خود لازم می دانم به رسم ادب و ارج نهادن به همراهی همکاران گرامی و همچنین اعضای محترم کارگروه های تعالی در طول دوره ارزیابی از زحمات یکایک همکاران عزیز قدردانی نموده و امید است با استعانت از درگاه ایزد پاک و توانا و مشارکت و همفکری شما عزیزان گام های آتی را در مسیر پیشرفت مضاعف و دستیابی به اهداف کلان و استراتژیک این سازمان بلند تر و محکم تر برداریم.
رمضان اولادی
مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره
۱۴ اسفند ۱۴۰۲