سرپرست بهزیستی شهرستان عسلویه

نشست هماهنگی ساخت مسکن مددجویان بهزیستی عسلویه

در راستای تفاهمنامه ساخت مسکن خانواده های دو معلولیتی نجاه دشته سرپرست بهزیستی شهرستان عسلویه با احمدی منفرد رییس بنیاد مسکن شهرستان کنگان دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست نجاه دشته در خصوص هماهنگی ساخت مسکن روستایی ۲ معلولی اظهار داشت :یکی از رسالتهای بهزیستی بستر سازی و فراهم آوردن زمینه های بهتر زیستن جامعه هدف خویش است که در این مسیر خدمات متنوع و تخصصی را به مردم ارائه میکند.

دشته با بیان اینکه رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی نیازمند همکاری و همسویی تمام دستگاه های اجرای است، عنوان کرد: ساخت مسکن و توانمند سازی برای معلولین از اولویت های مهم سازمان است.

دشته در ادامه به ساخت مسکن مددجویان با اولویت دو معلولیتی اشاره کرد و ادامه داد: با تفاهمنامه ای که بین سازمان بهزیستی کشور و بنیاد مسکن انعقاد شده است معلولانی که در روستا سکونت دارند میتوانند از تسهیلات ساخت مسکن بهره مند شوند.

نجاه دشته تصریح کرد: مددجویان و خانواده های دارای دو عضو معلول تحت پوشش ساکن در روستا می توانند از تسهیلات و وام بلا عوض به مبلغ ۱/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال و در شهر به مبلغ ۲/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بهره مند شوند.

در ادامه احمدی منفرد رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان عسلویه افزود:همه سرپرستان دارای ۲ معلول تحت پوشش بهزیستی عسلویه با معرفی نامه از سوی بهزیستی از خدمات زمین رایگان به شرط ساخت مسکن میتوانند از وام ودیعه مسکن به مبلغ ۳/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال نیز بهرمند شوند.