با حضور دکتر احمدی:

۵۰ میلیارد تومان به اسکله «خورخان» اختصاص یافت

احمدی، نماینده جنوب استان بوشهر از تصویب پنجاه میلیارد تومان اعتبار برای پایان ساخت مرحله اول اسکله خورخان خبر داد.

حجت الاسلام موسی احمدی، نماینده جنوب استان بوشهر از تصویب پنجاه میلیارد تومان اعتبار برای پایان ساخت مرحله اول اسکله خورخان خبر داد.

مدیرکل‌ شیلات استان بوشهر پس از دیدار نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس با او و مطالبه پیگیری جدی تکمیل اسکله خورخان بردخون، به این بخش سفر و به‌همراه دکتر شیخ‌موسی احمدی و مسئولان محلی از این اسکله بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید، نماینده جنوب استان در مجلس شورای اسلامی که بخش اعظیم پیشرفت اسکله بردخون حاصل تلاش و پییری‌های ایشان در مجلس نهم و یازدهم بوده است، گفت: این بازدید با توجه به روند کُند اجرایی تکمیل فاز اول اسکله خورخان که علت آن خلع ید پیمانکار بود انجام می‌شود تا قبل از زمستان، لایروبی و ساخت پلکان‌های بتنی به پایان برسد.

دکتر شیخ‌موسی احمدی تأکید کرد: با وجود اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی پیش‌بینی شده برای این اسکله، مبلغ ۲۰ میلیارد تومان دیگر هم در سفر اخیر رئیس‌جمهور توانستیم مصوبه بگیریم تا با این پنجاه میلیارد شاهد اتمام قطعی فاز اول این پروژه و پایان برخی از کمبودها و مشکلات صیادان عزیز بخش بردخون باشیم.

بازدید از ساختمان نگهبانی و زیرساخت‌های دیگر اسکله و ارائه گزارش پیمانکار همراه با تأکید بر شروع به‌کاری فوری برای لایروبی و سایر اقدامات لازم بلافاصله پس از تأیید مشاور؛ از دیگر برنامه‌های سفر نماینده مجلس و مدیرکل شیلات استان بوشهر به بردخون بود.

به گزارش جنوب استان دکتر احمدی؛ بخشدار، مدیران تعاونی صیادان، معتمدین و پیشکسوتان صیادی و مشاور و مجری پروژه هم در این بازدید با قدردانی از پیگیری جدی و اعتبارات خوب نماینده مردم در مجلس برای این پروژه؛ در یک جلسه ویژه به بیان مطالبات و بایدها و نبایدهای تکمیل اسکله پرداختند.