در سفر نظارتی به عسلویه؛

بازدید نماینده جنوب استان از جاده بساتین – هاله/ تأکید بر پایان پروژه پیش از زمستان

حجت‌الاسلام دکتر شیخ‌موسی احمدی نماینده چهار شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی در سفر نظارتی خود به عسلویه، از وضعیت جاده هاله به بساتین بازدید کرد.

حجت‌الاسلام دکتر شیخ‌موسی احمدی نماینده چهار شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی در سفر نظارتی خود به عسلویه، از وضعیت جاده هاله به بساتین بازدید کرد.

نماینده جنوب استان در مجلس شورای اسلامی عصر چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ در بازدید از جاده ارتباطی روستای بساتین به هاله در شهرستان عسلویه، تسریع در تکمیل ساخت پل‌ها و پایان تعریض این مسیر را خواستار شد.

حجت‌الاسلام دکتر احمدی در گفت‌وگو با نماینده پیمانکار پروژه، جویای چرایی تأخیر در تکمیل این پروژه شد و تأکید کرد: هاله و بساتین از روستاها و مقاصد گردشگری مردم جنوب استان بوشهر و سایر استان‌های همجوار و خانواده‌های کارکنان صنایع منطقه از سراسر کشور است و با توجه به ورود به نیمه دوم پاییز و وضعیت آب‌وهوایی مطلوب این منطقه، شاهد حضور این گردشگران در این دو روستا هستیم، به همین دلیل باید تلاش پیمانکار و کارفرما بر پایان کار تا قبل از شروع فصل زمستان باشد.

دکتر احمدی همچنین در تماس با مهندس عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با تکرار همین موارد بر ضرورت نظارت جدی تا پایان پروژه تأکید کرد.

مهندس اخترشناس هم با اشاره به پنج میلیارد اعتبار اختصاصی برای این پروژه و قدردانی از پیگیری‌های دکتر احمدی نماینده مردم گنگان، دیر، جم و عسلویه و اعتبارات خوب جذب شده از سوی ایشان از وزارت راه و شهرسازی در روزهای اخیر؛ از پایان آن پیش از زمستان و همچنین تسریع در تکمیل چند پروژه راهداری دیگر عسلویه خبر داد.