نماینده حوزه جنوب استان بوشهر:

با پیگیری‌های شبانه روزی ۴۷ میلیارد تومان آلایندگی به شهرستان دیر پرداخت شد

نماینده حوزه جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش کردیم و با پیگیری‌های شبانه روزی ۴۷ میلیارد تومان آلایندگی از شرکت متانول که حق مردم شهرستان بوده دریافت کنیم.

حجت الاسلام موسی احمدی اظهار داشت: خبرنگاران در توسعه چهار شهرستان حوزه جنوب تلاش کنند.

نماینده حوزه جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن حملات رژیم کودک کش صهیونیست به مردم بی دفاع غزه بیان داشت: آمریکای جنایتکار خط قرمز بین المللی رعایت نمی‌کند و مشخص است ضربه کاری خود خورده است.

احمدی افزود: آمریکا و اسرائیل در جنگ طوفان الاقصی از چند جنبه ضربه خورده است.

نماینده حوزه جنوب استان ادامه داد: آینده از آن ارزش‌ها و انقلاب است و به یاری خدا به زودی نماز را در قدس خواهیم خواند.

وی با اشاره به مراسم یوم الله ۱۳ آبان بیان داشت: حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد بود.

احمدی با تاکید بر اینکه پروژه‌های خوبی در حوزه انتخابیه انجام شده افزود: پروژه آبرسانی سیراف به جم با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان از منابع نفت و وزارت نیرو اختصاص داده شده است.

نماینده حوزه جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی تسریع کرد: جاده دیر به بردخون که یکی از خواسته‌های مردم است مبلغ ۱۷۰ میلیارد تومان نیاز است که تکمیل شود.

احمدی بیان کرد: جاده آبدان به دوراهک که یکی از دغدغه‌های مردم آبدان است ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

روند توسعه جنوب استان بوشهر شتاب می‌گیرد

وی تصریح کرد: هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر ریاست جمهور برای نفت مصوب شده است که جای تقدیر دارد.

نماینده مردم حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگر از صحبت‌های خود گفت: ۲۸۰ میلیارد تومان جهت روکش آسفالت اتوبان عسلویه به کنگان اختصاص داده شده است.

وی اضافه کرد: بنده خدمتگزار مردم هستم و از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

احمدی با اشاره به اینکه شرکت متانول در شهرستان دیر واقع شده است گفت: تلاش کردیم و با پیگیری‌های شبانه روزی ۴۷ میلیارد تومان آلایندگی از شرکت متانول که حق مردم شهرستان بوده دریافت کنیم.