رئیس شورای اسلامی فلسطین:

جریان مقاومت در برابر اسرائیل محکم ایستاده است

زغموت، رئیس شورای اسلامی فلسطین گفت: جریان مقاومت همواره در حال دفاع از مردم فلسطین است و در برابر رژیم صهیونیستی محکم ایستادگی می‌کند.

“شیخ نمر زغموت” روز چهارشنبه در «همایش بین‌المللی غزه مظلوم مقتدر» در عسلویه بوشهر اظهار کرد: در جنگ با اسرائیل و جبهه‌های مقاومت در کنار شهید سلیمانی جنگیدیم.

وی افزود: برادران و خواهران برای من افتخار است در خدمت شما باشم و درود می فرستم بر تمامی کسانی که پرچم اسلام را برای پیروزی فلسطین بالا می برند.

رییس شورای اسلامی فلسطین ادامه داد: اسلام انسان را عزیز می گرداند و به خدا قسم اگر مسلمانان جمع شوند می توانند تاریخ را تغییر بدهند.

شیخ زغموت تصریح کرد: از خداوند متعال می خواهم که ما را در راه مستقیم قرار دهد و همان گونه که دوش به دوش شهید سلیمانی در جنوب لبنان و شمال فلسطین جنگیدیم بتوانیم در این دوره از مقاومت نیز در مقابل اشغالگران قدس از خاک‌مان دفاع کنیم.

وی اضافه کرد: امام خمینی(ره) برای قدس روزی را قرار داد و فرمود “اگر نمی توانید به حضور فلسطینیان بشتابید با صحبت و اموارتان به فلسطین کمک کنید.”

رییس شورای اسلامی فلسطین با بیان اینکه امام خامنه‌ای مدافع اصلی و حامی ما مردم فلسطین برای پیروزی است، بیان کرد: امام خامنه‌ای سرور تمام مسلمانان جهان است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز گفت: دو عنصر مهم اسلامیت و مقاومت در تاریخ اسلام هر زمان در کنار هم بوده‌اند، پیروزی حاصل شده است.

وی افزود: اگر عنصر مقاومت و اسلامیت توسط مسلمانان ایجاد شود قطع به یقین خداوند با امدادهای غیبی اش آن ها را یاری می دهد و از حوادث تلخ حال نباید ترس داشت و محزون شد.

“آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری “ با بیان اینکه در تاریخ اسلام حوادث گوناگونی را تجربه کردیم که عنصر مقاومت باعث پیروزی شده است، گفت: در تاریخ اسلام مقاومت مردم فلسطین از فرازهای مقاومت شمرده می شود.

رئیس شورای اسلامی فلسطین: جریان مقاومت در برابر اسرائیل محکم ایستاده است

وی با اشاره به اینکه مردم فلسطین حماسه بزرگی در تاریخ اسلام آفریده‌اند، بیان کرد: رژیم اشغالگر قدس ادعا می کرد یک روزه می تواند تمامی کشورهای عربی را در یک شرایط سخت زیستی قرار دهد و در حوزه اطلاعات با موساد فلسطین و کشورهای جانبی را زیر نظر بگیرد و گاهی ادعا می‌کرد جزو سه ارتش یا پنج ارتش بزرگ جهان هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اضافه کرد: کشورهای به اصطلاح مدعی حقوق بشر مانند آمریکا، انگلیس و فرانسه برای یاری و حمایت از رژیم اشغالگر قدس اولین هایی بودند که وارد این کشور شدند و به گونه ای دستشان در دست این رژیم اشغالگر است.

صفایی بوشهری افزود: مردم فلسطین چنان ضربه ای به این دیو خون آشام و دیگر ابر دیوهای جهان زدند که هنوز گیج و سردرگم هستند و امروز می بینیم تمامی شرایط آتش بس را پذیرفته اند و مجبور به مذاکره شدند.

وی با تاکید بر اینکه عنصر اسلامی و مقاومت عزت می آفرینند، بیان کرد: اگر کشورهای اسلامی عزت می خواهند، عزت در اسلامیت و مقاومت است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه این مقاومت یک شکوه آفریده است، ادامه داد: این مقاومت شکست پذیری و بیت‌العنکبوت بودن رژیم اشغالگر قدس را نشان داد و همچنین باعث شد تا مردم جهان چهره واقعی این رژیم پلید که حتی به بیمارستان ها و کودکان رحم نکرد را بیشتر بشناسند.

صفایی بوشهری عنوان کرد: از جهات فقهی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و خط مقاومت واجب و سکوت حرام است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اضافه کرد: ایران اسلامی نشان داد در تمامی فراز و نشیب ها بدون ترس در کنار مردم فلسطین ایستاده است و از آن ها دفاع می کند.

وی با بیان اینکه استان بوشهر پایتخت مقاومت ایران است، عنوان کرد: مردم این استان در تمامی فرامین رهبری پیشگام و با تمام وجود از مردم فلسطین حمایت و دفاع می کنند و تحت فرمان مقام معظم رهبری حتی حاضر به حضور در فلسطین هستند.