از صیاد شجاع تقدیر شد:

تجلیل شورا و شهردار عسلویه از صیاد شیرینویی به پاس تقابل با ناو جنگی آمریکا

شورا و شهردار عسلویه از جهانشیر خسروانی صیاد ماهیگیر شیرینویی به پاس تقابل و اخطار به ناو جنگی آمریکایی تجلیل کردند.

شهردار عسلویه روز شنبه در این آیین گفت: شجاعت و دلیرمردی از دیرباز در تار و پود بوشهری ها بوده و شهیدان رئیسعلی دلواری و نادر مهدوی نماد برجسته‌ای از مقاومت و دلیرمردی مردم استان بوشهر در برابر کشورهای استعمارگر هستند.

“مسعود غلامزاده فرد” افزود: جهانشیر خسروانی نیز یکی از بوشهری های شجاع و نترس است که با قایق صیادی خود و بدون در دست داشتن سلاح با رفتن روی خط بیسیم این ناوشکن سعی می‌کند به سرنشینان تذکر بدهد که نزدیک آب‌های سرزمینی ایران شده و باید پرچم مقدس کشورمان را بر بلندترین نقطه ناو نصب کند.

وی ادامه داد: منطقه عسلویه به عنوان پایتخت انرژی ایران اسلامی اکنون به خود می بالد که شیر مردی از بندر شیرینو با شجاعت مثال زدنی خود ناو آمریکایی که به حریم آب های سرزمینی ایران ورود کرده را تهدید می کند.

غلامزاده فرد بیان کرد: روی دادن این اقدام مهم در آستانه ۲۲ دی ماه سالروز دستگیری تفنگداران آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه نشان داد دلیرمردان این خطه چه در لباس رزم و چه در لباس ماهیگیری برای کسب رزق و روزی حلال آماده حراست از مرزهای ایران اسلامی هستند.

شورا و شهردار بندر عسلویه با اهدا لوح سپاس و هدیه از صیاد شجاع بوشهری تجلیل کردند.

در روز گذشته ناو شکن آمریکایی بدون نصب پرچم مقدس کشورمان نزدیک آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی می شود.

در این بین صیاد جوان اهل شیرینو (بوشهر) با مشاهده این صحنه به ناو جنگی نزدیک شده و خیلی صریح تذکر می دهد که اینجا ایران است و او باید پرچم ایران را در بلندترین نقطه ناو نصب کند.