فرماندار عسلویه خبر داد

اختصاص ۶۱۱ میلیارد ریال به پروژه اسکله عسلویه

هاشمی، فرماندار عسلویه از اختصاص ۶۱۱ میلیارد ریال برای پروژه اسکله تفریحی و ساخت پلاژ بانوان در عسلویه خبر داد.

سید علی هاشمی روز سه شنبه در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی عسلویه اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های حوزه بهداشتی و درمانی در دستور کار قرار دارد و در عسلویه اقدامات ارزشمندی در این مسیر انجام شده است.

وی خواستار توجه به مطالبات مردم شد و تصریح کرد: شهروندان گلایه زیادی از مزاحمت سگ‌های بلا صاحب برای خود و فرزندان دارند و جمع‌آوری آن‌ها باید در دستور کار شهرداران قرار بگیرد.

هاشمی افزود: بهداشت امری مهم و اساسی است و همه باید برای سلامت خود، خانواده و جامعه تلاش کنیم.

وی ضمن تقدیر از حضور مدیر گروه بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تا حساسیت ایجاد نشود آگاهی ایجاد نخواهد شد و ایجاد این حساسیت نیازمند حضور افراد آگاه جهت آموزش در شهرستان است.

فرماندار عسلویه تاکید کرد: کارگروه ساماندهی سگ‌های بی‌سرپناه متشکل از شهرداران، دهیاران، شبکه بهداشت و درمان، دامپزشکی و منطقه ویژه تشکیل و نسبت به رفع مشکل موجود اقدامات لازم را انجام دهند.

هاشمی به اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی در شهرستان عسلویه اشاره کرد و یادآور شد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

وی از اختصاص ۶۱۱ میلیارد ریال برای پروژه اسکله تفریحی شهر عسلویه خبر داد و افزود: برای ساخت پلاژ بانوان عسلویه نیز اقدامات لازم تدوین شده است.