رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس

حضور ۱۸۰ شرکت داخلی در نمایشگاه عسلویه قطعی شد

دشتی، رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس گفت: حضور ۱۸۰ شرکت داخلی تولیدکننده و تامین کننده تجهیزات صنعتی در هفتمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی عسلویه از توابع استان بوشهر قطعی شد.

رحمان دشتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در هفتمین نمایشگاه ساخت داخل نفت و گاز و پتروشیمی، آخرین فناوری‌ها و دستاوردهای فنی و تخصصی شرکت‌های‌ دانش‌بنیان و سازنده داخلی کشور، قطعات و ‌تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

وی افزود: حضور ۱۸۰ شرکت بزرگ تولیدکننده و تامین کننده از سراسر کشور در محل دائمی نمایشگاههای پارس گامی در راستای تحقق رشد تولید است.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس تصریح کرد: این شرکت‌ها با داخلی سازی و ساخت بار اول بسیاری از نیازهای صنعت علاوه بر خنثی کردن تحریم ها مانع از خروج میلیاردها دلار ارز به خارج از کشور شدند که چنین دستاوردی در اوج تحریم های ظالمانه قابل تقدیر است.

وی گفت: این نمایشگاه فرصتی است تا فعالان صنایع نفت و گاز بویژه صنایع منطقه نسبت به شناسایی و تامین نیازهای خود از تولیدکنندگان داخلی اقدام کنند.

دشتی اظهار کرد: این نمایشگاه و گردهمایی شرکت‌های دانش بنیان و تولید کننده توسط شرکت آتی ساز فناوری از شرکت‌های عضو پارک علم و فناوری خلیج فارس برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: هفتمین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی پارس جنوبی(عسلویه) از ۱۹ آذرماه به مدت چهار روز از ساعت ۹ تا ۱۷ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد شد.