آغاز پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان بوشهر

پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان بوشهر در بندر شیرینو آغاز شد.

مهراب کیانی رئیس مرکز فضای‌مجازی بسیج استان بوشهر ظهر امروز در پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان بوشهر که در شهر شیرینو برگزار شد، اظهار داشت: رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج به‌دلیل حجم فعالیت‌های خوب منطقه در قطب انرژی ایران برگزار شده است تا تصاویر حقیقی از پیشرفت‌های امیدآفرینانه قطب انرژی با هنر افراد توانمند به ظهور برسد.

وی افزود: اگر امروز برخی کشورها را در حوزه‌های گوناگون موفق می‌بینیم به‌دلیل کسب علم‌ توسط نیروهای انسانی آنها است و اگر یک کشور بخواهد پیشرفت کند باید کسب دانش و تخصص را در اولویت قرار دهد.

این مقام مسوول ادامه داد: تنها هنرمندانی که علم و هنر را در کنار هم جمع می‌کنند می‌توانند به عرصه تولیدات دیجیتال هنری قدم بگذارند. یک هنرمند واقعی نسبت به حوادث اطرافش حساس است و ضمن واکنش نشان دادن به وقایع، با آثار خود در جامعه اثرگذاری می‌کنند.

کیانی با بیان اینکه استان بوشهر در طول تاریخ همواره اثرگذار بوده و دروازه تمدن جدید به ایران بوده است، اعلام کرد: امیدواریم این رویداد باعث شود تا طراحان و بازی‌سازان مطرح و متخصصی که در این جمع هستند استعدادیابی شده تا زمینه پرورش آنها مهیا شود.