مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس:

دفتر صدا و سیمای مرکز استان بوشهر در عسلویه راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: برای انعکاس تلاش و زحمات کارکنان تلاش‌گر صنعت نفت، دفتر صدا و سیمای مرکز استان بوشهر در عسلویه راه اندازی می‌شود.

سخاوت اسدی در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری بین صداو سیمای مرکز بوشهر و سازمان منطقه ویژه پارس بیان کرد: با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر تفاهم نامه‌ای امضا شد که بر اساس آن دفتر صدا و سیمای استان به مرکزیت عسلویه در این منطقه راه‌اندازی شود.

وی با اشاره به همکاری و تعامل بین سازمان منطقه ویژه پارس و صدا و سیمای مرکز بوشهر در حوزه‌های مختلف، افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه، مقرر شد صدا و سیمای مرکز بوشهر در راستای انعکاس و معرفی خدمات و زحمات کارکنان، کارشناسان، مهندسان و متخصصان صنعت نفت، برنامه‌هایی را تولید و پخش کند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس با اشاره به شرایط سخت کاری کارکنان صنعت نفت و گاز در دریا و خشکی، اضافه کرد: قرار شد صدا و سیما برای انعکاس تلاش و زحمات کارکنان خدوم صنعت که در شرایط سخت دریا و خشکی فعالیت می‌کنند تا این حجم از تولید و ارزش افزوده صورت بگیرد، برنامه‌هایی تولید و در شبکه استانی و شبکه‌های مختلف ملی پخش کند.

اسدی در مورد حمایت‌های این سازمان از صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز گفت: قرار شد مجموعه نیاز‌ها و تجهیزاتی که از سوی صدا و سیمای مرکز بوشهر احصا شده، تامین شود تا این مجموعه بتواند با تولید برنامه‌های با کیفیت و مناسب در خدمت مردم استان بوشهر و همچنین صنعت نفت در جنوب استان باشد.