مهمانی لاله ها

برگزاری یادواره لاله‌های آسمانی در بندر عسلویه

مراسم یادواره شهدا با حضور پیکر شهید گمنام در مصلی نمازجمعه شهر عسلویه برگزار شد.

یادواره شهدای شهرستان عسلویه با حضور جمعی از فرماندهان ، مسئولان شهرستانی، خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، آحاد مختلف مردم و بسیجیان در مصلی نمازجمعه شهرستان عسلویه برگزار شد.

سرهنگ پاسدار اسماعیل تاجیک فرمانده سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه ضمن عرض خیر مقدم و تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز وفات جانگداز حضرت ام البنین (س) گفت: با گذشت سالها از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز عشق و علاقه به شهدا در بین مردم به وضوح قابل مشاهده است و با حضور پرشور مردم در مراسم های مختلف از جمله یادواره ها و تشییع و تدفین شهدا قابل درک و لمس است.

حجت السلام جوشقانیان مسئول مؤسسه تفحص سیره شهدای کشور، در این یادواره اظهار کرد: شهداء عزیز ما شمع محفل بشریت هستند که معرفت و شناخت خوبی به خداوند سبحان داشتند به همین دلیل شهدا نقشه راه ما هستند و برای اینکه گم نشویم باید در این مسیر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۸۰درصد از شهدا امام امت را ندیدند اما در راه امام شهید شدند و شهدای گرانقدر همه مردم را توصیه به ادامه دادن آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا و  تدابیر حکیمانه امام خمینی (ره) کردند.

وی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری، زنده نگاه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: ما هرچه داریم از جمله نعمت امنیت، استقلال و اقتدار ایران اسلامی، همگی مرهون خون پاک شهیدان از جمله شهدای انقلاب اسلامی است.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدا شهرستان عسلویه تجلیل و تقدیر شد.