مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر:

۲ هزار میلیارد تومان به شهرداری های استان بوشهر پرداخت شد

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر از واریز ۲ هزار میلیارد تومان به حساب شهرداری‌های استان از محل ارزش افزوده خبر داد و گفت: این میزان پرداختی نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

مجید محمودی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این استان دارای ۴۰ شهرداری است، اظهار داشت: توسعه عمران شهری و تکمیل طرح های نیمه‌تمام در اولویت برنامه های شهرداری ها قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه توجه به زیرساخت های عمران شهری در دستور کار شهرداری های ۴۰گانه استان است، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده شهرداری های مرکز شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر موظف به اجرا حداقل یک پروژه عمران شهری در کنار سایر پروژه های عمرانی در سال جاری شده‌اند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر با تأکید بر توجه به درآمد پایدار شهرداری‌ها تصریح کرد: تحقق درآمد پایدار شهرداری‌ها نقش مهمی در تسریع و تکمیل طرح‌های عمران شهری دارد.

محمودی به اعتبارات شهرداری‌ها از محل ارزش افزوده پرداخت و گفت: امسال تاکنون ۲ هزار میلیارد تومان به حساب شهرداری‌های استان از محل ارزش افزوده واریز شده است.

وی با بیان اینکه این میزان پرداختی نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: همچنین در ۱۰ ماه امسال ۶۰۰ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان بوشهر از محل ارزش افزوده برای اجرا طرح‌های مختلف عمرانی و خدماتی واریز شده است.