پنجمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و سومین نمایشگاه سلامت، ایمنی و محیط زیست در عسلویه آغاز به کار کرد

پنجمین نمایشگاه فناوری اطلاعات، ارتباطات، امنیت و حراست و سومین نمایشگاه سلامت، ایمنی و محیط زیست صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه ویژه پارس آغاز به کار کرد.

پنجمین نمایشگاه فناوری اطلاعات، ارتباطات، امنیت و حراست و سومین نمایشگاه اچ. اس.‌ای صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در مراسمی با حضور سردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور و سخاوت اسدی، مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس عصر امروز دوشنبه ۱۱ دی در عسلویه آغاز به کار کرد.

غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور پیش از ظهر سه‌شنبه در این آیین اظهار داشت: تلاش متخصصان داخلی برای ساخت محصولات فناورانه مبتنی بر ارتباطات، فناوری و اطلاعات برای کشور امنیت افزا و همچنین به استقلال و خودکفایی کشور در این حوزه کمک می‌کند.

وی افزود: تلاش در حوزه بومی سازی و استفاده از محصولات فناوری نو بسیار با ارزش و مهم است که پارک‌های علم و فناوری در این عرصه نقشی ویژه دارند.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور ادامه داد: موضوع فناوری، امنیت و پدافند سایبری بخشی از مهره دفاع و امنیت کشور است و در شرایط کنونی فناوری در این حوزه سهمی ویژه برای دفاع از کشور و امنیت آن دارد.

جلالی اظهار کرد: در منطقه عسلویه نیز ارتباط خوبی بین صنعت و شرکت‌های دانش بنیان انجام شده که این رویکرد بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

این دو نمایشگاه با رویکرد حمایت از تولید داخل و ایجاد امکان معرفی دستاورد‌های شرکت‌های دانش بنیان در عسلویه برگزار شد.

این نمایشگاه‌ها تا سیزدهم دی از ساعت ۹ تا ۱۷ پذیرای بازدید کنندگان است.

در حاشیه این نمایشگاه تفاهم نامه همکاری میان سازمان پدافند غیر عامل و دانشگاه خلیج فارس در زمینه بهره گیری از امکانات و توانمندی‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه در راستای رفع نیاز‌های سازمان پدافند غیر عامل به امضا رسید.