فرمانده سپاه استان بوشهر:

رونمایی از تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در عسلویه

تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور استاندار، فرمانده سپاه، رئیس دادگستری بوشهر، فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه و مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ساختمان این شرکت رونمایی شد.

سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد: امروز با رونمایی از تندیس سردار اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی در مجتمع گاز پارس جنوبی بار دیگر یاد، نام و خاطره شهدا و رشادت‌های آن عزیزان زنده شده است و آن جانفشانی‌ها و رشادت‌ها همیشه در قلبها مانا و ماندگار خواهد بود.

سردار رزمجو در ادامه تصریح کرد: در دهه‌ی پنجم انقلاب اسلامی شاهد روند پیشرفت و قدرت‌یابی انقلاب اسلامی در مقابل جبهه‌ی استکبار هستیم و امروز ایران اسلامی با تمام توان در مقابل زورگویی‌ها ایستاده و در منطقه با اقتدار تمام و با عزت و سرافرازی گام بر‌می‌دارد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ادامه داد: شهید سلیمانی در مکتب امام خمینی و مقام معظم رهبری پرورش یافته و در مقابل استکبار و استعمار ایساتدگی کرد، پیروزی‌های بزرگی را رقم زد و برای عزت مسلمین، عزت انقلاب تا پای جان و شهادت جلو رفت و روحیه مبارزه و جهادی آن شهید والامقام مبتنی بر تکلیف الهی بود.

سردار رزمجو افزود: شهید سلیمانی دشمن را به خوبی شناخته بود، رژیم منحوس و کودک کش صهیونیسم را به خوبی شناخته بود و بر علیه طرح‌ها و نقشه‌های آنها در خاکریزهای کشورهای مسلمان جهان ایستادگی کرد.

وی گفت: حاج قاسم در تمام عرصه‌های سیاسی، نظامی، اقتصادی، اجتماعی از بعد دفاعی و نظامی یک آینده‌نگر بود که با هدایت منحصر‌به فرد و بر اساس تدابیر مقام معظم رهبری و جبهه انقلاب اسلامی در صحنه‌ی گیتی این جبهه را گسترس داد و مسیرها را روی ملتهای مسلمان گشود و از طرف دیگر بیداری اسلامی را براساس تدابیر مقام معظم رهبری توسعه داد.


فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه گفت: مکتب شهید سلیمانی برخواسته از عقلانیت، معنویت و مقاومت است و علاوه بر اینکه می‌تواند تاریخ ساز، عزت بخش و افتخارآفرین باشد و هر کس در این مکتب قرار بگیرد شهدایی است و شهید خواهد شد.

سردار محمد حسین بارگاهی در آیین رونمایی از تندیس سردار شهید حاج قاسم سیمانی در مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: خدمت به جامعه و مردم را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم و حاج قاسم سلیمانی برای عزت، شرف و آزادی مردم از بند ظلم و جور کفر تا آخرین لحظه گام برمی‌داشت.

وی با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی یک استراتژیک بزرگ بود و جاذبه بی‌نظیری در میان امت اسلام و دافعه‌ای بزرگتر در برابر دشمنان داشت، گفت: تعبیر مقام معظم رهبری به عنوان رهبر جهان اسلام و یک فقیه جامع الشرایط از شهید سلیمانی به عنوان یک مکتب، بسیار قابل توجه است که باید به آن توجه داشت و همیشه سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

سردار بارگاهی گفت: شهدای امروز نماد شهدای تاریخ اسلام و مبارزه این سرزمین ایران و در بستر انقلاب اسلامی باعث عزت و افتخار ایران عزیز ما هستند، با حرکت در مسیر شهدا و تکیه بر اراده الهی موفقیت و پیروزی حاصل می‌شود.

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه افزود: متخصصان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی با خلق دستاوردهای مهم در حوزه انرژی و بیشترین سهم در تولید گاز کشور در خط مقدم جبهه اقتصادی گام برداشته و عزت و سربلندی را برای کشور به ارمغان آورده‌اند.


احمد باهوش مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در این مراسم گفت: امروز خوشحال هستیم که در بزرگترین پایتخت تولید گاز کشور، برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و بخصوص شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی گام برداشته‌ایم.

وی در ادامه  تصریح کرد: در آیین رونمایی از تندیس شهید حاج قاسم سلیمانی که با حضور ارزشمند کارکنان برگزار شد، زنده نگهداشتن یاد، نام و مکتب حاج قاسم و ادای دین کارکنان پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی به سردار حاج قاسم سلیمانیست.

باهوش ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی حجت را بر همه ما تمام کرد و ما متخصصان و کارکنان این مجموعه با تلاش، نوآوری و کارهای شاخص مسیر عزت و سربلندی کشور را ادامه خواهیم داد.

در این آیین استانداربوشهر، فرمانده سپاه امام صادق “ع” ، رئیس کل دادگستری استان بوشهر، فرمانداران و فرمانده سپاه شهرستان جم و عسلویه و مدیران، کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی حضور داشتند.