فرماندار عسلویه:

۵۱ پروژه در دهه فجر امسال در عسلویه افتتاح و اجرا می شود

هاشمی، فرماندار عسلویه از افتتاح و اجرای ۵۱ پروژه عمرانی با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان در عسلویه در دهه فجر امسال خبر داد.

سید علی هاشمی صبح شنبه در نشست مسئولان شهرستان عسلویه اظهار داشت: افزایش کیفیت خدمت رسانی به مردم در جنوب استان مورد توجه و تاکید قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.

وی افزود: اکنون پروژه های ارزشمندی در شهرستان عسلویه در دست اجراست که تکمیل این پروژه ها در دستور کار مدیران استان و شهرستان قرار دارد.

فرماندار عسلویه از افتتاح و اجرای ۵۱ پروژه عمرانی با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان در عسلویه در دهه فجر امسال خبر داد.

هاشمی تصریح کرد: پروژه سالن ورزشی روستای دهنو، بهسازی بلوار اصلی روستای اخند، دیوار حفاظتی رودخانه فصلی اخند، خیابان آرامستان روستای عسکری افتتاح و بهسازی معابر روستای فاقد دهیاری گود اخند کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار عسلویه به موضوع انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و اصول چهارگانه مقام معظم رهبری شامل مشارکت، استقلال، امنیت و سلامت را سند راهبردی و نقشه راه جامع انتخابات بر شمرد.

وی اظهار امیدواری کرد مردم فهیم شهرستان عسلویه مانند گذشته با حضور پرشور در انتخابات دین خود را به نظام اسلامی ادا کرده و برگ زرین دیگری بر افتخارات شهرستان بیفزایند.