فرمانده سپاه شهرستان عسلویه

برگزاری آیین افتتاح دارالقرآن بسیج در عسلویه

سرهنگ تاجیک، فرمانده سپاه شهرستان عسلویه از افتتاح دارالقرآن بسیج در این شهرستان برای دسترسی عموم مردم و به ویژه بسیجیان به منظور یادگیری بیشتر قرآن و تربیت مربیان و حافظان قرآنی خبر داد.

این آیین افتتاحیه با حضور سرهنگ پاسدار اسماعیل تاجیک فرمانده سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه ، مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه عسلویه ، حجت السلام باقری مربی دارالقرآن و جمعی خواهران و برادران بسیجی برگزار گردید.

سرهنگ اسماعیل تاجیک در این آیین گفت:امروزه فرهنگ قرآن در جامعه به عنوان یک حقیقت روشن والگوی برای نشان دادن راه سربلندی و سعادت تبدیل شده است.

وی با اشاره به این که سپاه و بسیج حافظان حدود الهی هستند، که باید حقایق قرآن را در جامعه جاری کنند افزود: راه های آرامش جامعه از میان آیات الهی عبور میکند واگر بخواهیم جامعه ای ایمن ،آرام،وسرشار از ایثار ،گذشت ومهربانی داشته باشیم باید باقرآن و مفاهیم آن مایوس باشیم.

تاجیک در پایان با بیان اینکه تاسیس دارالقران درگام نخست می‌تواند کمک خوبی درجهت ترویج فرهنگ قرآن دربین جامعه و عموم مردم علاقمند باشد تصریح کرد: امروز شاهدیم که یکی از برنامه های مورد علاقه و مورد اعتلای جوانان و نوجوانان برنامه های قرآنی است و تاسیس دارالقرآن فرصت خوبی برای ما در تشکیلات مردمی انقلاب اسلامی است.