معاون استاندار بوشهر:

۳۸ داوطلب در حوزه جنوب استان بوشهر تایید صلاحیت شدند

پورات، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: ۳۸ داوطلب در حوزه انتخابیه جنوب این استان شامل شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه تایید صلاحیت شدند.

اکبر پورات روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دیر با تبریک ولادت حضرت امام علی(ع) و روز پدر اظهار کرد: تاکنون ۳۴ داوطلب در مرحله اول و در دور جدید از اعلام شورای نگهبان چهار نفر دیگر اضافه شده‌اند که با ۳۸ داوطلب در این حوزه انتخابیه به رقابت خواهند پرداخت که محتمل است تا ۱۹ بهمن ماه شاهد افزایش در تعداد داوطلبان باشیم.

وی افزود: مطابق بررسی‌های انجام گرفته در شهرستان دیر، ۴۱ شعبه میزبان مردم ولایت‌مدار این شهرستان در انتخابات پیش رو خواهند بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه ۲۷ شعبه ثابت و ۱۴ شعبه سیار در این شهرستان مستقر خواهد شد، افزود: ۲۶ شعبه در شهرها و ۱۵ شعبه در روستاهای شهرستان دیر خواهند بود که مقرر گردیده این شهرستان در دو بخش فرعی آبدان با ۸ شعبه، بردخون با ۹ شعبه و مرکزی ۲۵ شعبه انتخابات برگزار گردد.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: شهرستان دیر در حوزه مشارکت انتخابات در ادوار مختلف حوزه انتخابیه عملکرد خوبی داشته و در انتخابات مجلس قبل با بیش از ۶۶ درصد بالاترین مشارکت در حوزه انتخابیه خود داشته است و این نشان می‌دهد مردم این شهرستان اهتمام ویژه‌ای به حضور و مشارکت در امر انتخابات دارند.

پورات عنوان کرد: روند ثبت نمایندگان فرماندار و عوامل شعب در این شهرستان مطلوب است و این نشان می‌دهد که از هم‌اکنون شهرستان دیر آماده برگزاری انتخابات باشکوه و مشارکت حداکثری است.

وی بیان کرد: براساس ارزیابی‌های صورت گرفته گروه‌های مردمی در حوزه انتخابات و تبیین گفتمان انتخابات در این شهرستان اقدامات و عملکرد ارزشمندی صورت گرفته که استفاده از ظرفیت‌های مردمی در جهت عمق بخشی به ماموریت مهم انتخابات حائز اهمیت است و جا دارد از تلاش‌های هیات بیت النور حضرت زهرا(س) شهرستان دیر به سبب اهتمام ویژه تبلیغات محیطی باکیفیت در شهرستان قدردانی نمایم.